Close

Tesla Semi: Βγαίνει στην παραγωγή το ηλεκτρικό φορτηγό

Η Tesla αποφάσισε πως είναι καιρός να βγάλει στην παραγωγή το ηλεκτρικό φορτηγό Semi, προκειμένου να προλάβει τη Nikola Motors.

Κυρίαρχη σε κάθε τομέα θέλει να είναι η Tesla. Μπορεί η αμερικανική φίρμα να έχει το πάνω χέρι στις πωλήσεις με το Model 3, όμως αυτό δεν της αρκεί και θέλει να έχει τα ηνία παντού. Αυτό συμπεριλαμβάνει και τα ηλεκτρικά φορτηγά, με την εταιρεία από την Καλιφόρνια να κάνει την αρχή με το Semi, που μέχρι τώρα είχε μπει στον «πάγο».

Ωστόσο, φαίνεται πως ήρθε ο καιρός να πάρουν μπροστά οι μηχανές, ώστε να ξεκινήσει η παραγωγή του, όπως ανέφερε αρχικά το πρακτορείο Reuters και επιβεβαίωσε αργότερα ο Έλον Μασκ μέσω του Twitter.

Ο ισχυρός άνδρας της Tesla ενημέρωσε με e-mail όλους τους εργαζομένους της εταιρείας, ώστε να γνωρίζουν άπαντες το μέλλον για το Semi, το οποίο αποκαλύφθηκε το 2017 και το ντεμπούτο του στην αγορά προοριζόταν να γίνει σε πρώτη φάση το 2019, σε δεύτερη φέτος για να φτάσουμε στην οριστική ημερομηνία πως κάτι τέτοιο θα γίνει πραγματικότητα το 2021.

Μάλιστα, ο Μασκ ενημέρωσε και ότι η παραγωγή της μπαταρίας και του κινητήρα θα λάβουν χώρα στο Gigafactory της Νεβάδα. «Είναι καιρός να φέρουμε το Tesla Semi στην παραγωγή. Ήταν σε περιορισμένη παραγωγή μέχρι τώρα, κάτι που μας επέτρεψε να βελτιώσουμε πολλές πτυχές του σχεδιασμού.

Η παραγωγή της μπαταρίας και του κινητήρα θα λάβει χώρα στο Giga στη Νεβάδα, με την περισσότερη από την υπόλοιπη δουλειά να γίνεται σε άλλες πολιτείες. Ο Ζερόμ κι εγώ είμαστε πολύ ενθουσιαασμένοι που θα δουλέψουμε μαζί σας για να φέρουμε αυτό το εκπληκτικό προϊόν στην αγορά!», ανέφερε το μήνυμα του Μασκ.

https://twitter.com/nikolatrevor/status/1270737549644845057

Βέβαια, όλα αυτά φαίνεται πως γίνονται για να προλάβει η Tesla τη Nikola Motors. Η δεύτερη, ήδη, ετοιμάζει τα δικά της ηλεκτρικά φορτηγά με κυψέλες για υδρογόνο (FCV), ενώ τον περασμένο Νοέμβριο έκανε γνωστό ότι δημιούργησε ένα νέο τύπο μπαταρίας, που προσφέρει διπλάσια πυκνότητα από τις μπαταρίες της Tesla, το 40% του βάρους τους και το μισό κόστος παραγωγής.

Έτσι, το μήνυμα του Μασκ δεν έμεινε αναπάντητο από τον CEO της Nikola, Τρέβον Μίλτον. «Λατρεύω τον ανταγωνισμό! Η απόφαση της Tesla να κάνει μαζική παραγωγή ενός Semi είναι καλή για το επιχειρηματικό μοντέλο της Nikola ό,τι και να γίνει.

Tesla Semi

Ακούω πως το φορτηγό τους θα ζυγίζει 27000-30000 λίβρες (12246-13608 κιλά) και θα έχει μεγάλη αυτονομία. Το δικό μας με τις κυψέλες (fuel cell) θα είναι 10000 λίβρες (4535 κιλά) λιγότερες», έγραφε στην ανάρτησή του στο Twitter.

Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι το Semi θα έχει αυτονομία 483 ή 804 χιλιόμετρα, ενώ θα επιταχύνει από στάση σε 100 χλμ./ώρα σε 20 δευτερόλεπτα, με φορτίο 80000 λίβρες (36287 κιλά), με την αρχική τιμή του να ορίζεται στις 150000 (132908 ευρώ) και στις 180000 δολάρια (159490 ευρώ).

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top