Το Tesla Model S δεν κατάφερε να περάσει τη δοκιμή του αυτόματου φρεναρίσματος της αρχής δοκιμών και τυποποίησης του Λουξεμβούργου (ILNAS) και η Tesla φαίνεται να αμφισβητεί το αποτέλεσμα.
Η ILNAS αποφάσισε να δοκιμάσει το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης σε ένα Model S και ένα Volvo S90. Μάλιστα κάλεσαν και μέσα μαζικής ενημέρωσης για να είναι μάρτυρες στη δοκιμή, τα οποία τώρα αναφέρουν ότι το Tesla Model S απέτυχε στη δοκιμή.
Το Luxembourg Wort αναφέρει ότι το Tesla Model S έτρεξε πάνω στο εμπόδιο με 30 χλμ/ώρα ενώ το S90 κατάφερε να φρενάρει κι ας πήγαινε με ταχύτητα περίπου 60 χλμ/ώρα.
Η Tesla από τη μεριά της ανέφερε: «Η ILNAS έχει αρνηθεί να μοιραστεί μαζί μας λεπτομέρειες σχετικά με τη δοκιμή με εμάς, συμπεριλαμβανομένου και του πρωτοκόλλου δοκιμών και για αυτό δεν καταφέραμε να επιβεβαιώσουμε ότι η δοκιμή είναι έγκυρη ή ακριβής. Παρόλο που δεν ενημερωθήκαμε πριν τη δοκιμή και μάθαμε για αυτή μόνο μέσω των μέσων ενημέρωσης, έχουμε τον αναγνωριστικό αριθμό του οχήματος που χρησιμοποιήθηκε στο τεστ. Είδαμε ότι κατασκευάστηκε το 2015 και ανήκει σε μια γερμανική εταιρεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων. Θα συνεχίσουμε να ερευνούμε το ζήτημα και να κατανοήσουμε πως πραγματοποιήθηκε η δοκιμή κι αν έγινε σωστά».
Το Electrec αναφέρει ότι το Tesla Model S του 2015 θα έρχεται με την πρώτη γενιά hardware για τον αυτόματο πιλότο και συνεπώς για το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης.
Τα Model S του 2016 και 2017 έλαβαν την υψηλότερη βαθμολογία για αποφυγή ατυχήματος από την IIHS.