Πρώην μηχανικοί της Tesla δημιουργούν 3D χάρτες

Η Lv15 αποτελεί μια startup πρώην μηχανικών της Tesla και η οποία προσπαθεί να δημιουργήσει 3D χάρτες για να παρακάμψει το «πρόβλημα» του υψηλού κόστους των lidar.

3d maps

Ειδικότερα, η Lv15 έχει δημιουργήσει ένα λογισμικό, το οποίο προσπαθεί να κατασκευάσει 3D χάρτες από δεδομένα που έχουν καταγραφεί από την κάμερα.

Η Lv15 αποτελεί καρπό του Andrew Kouri και του Erik Reed. Οι δυο τους ήταν πρώην μηχανικοί της Tesla, οι οποίοι εργάστηκαν στην ανάπτυξη του ημιαυτόνομου αυτόματου πιλότου πρώτης γενιάς της εταιρείας του Elon Musk.

Ο A. Kouri θεωρεί ότι οι ακριβείς χάρτες υψηλής ευκρίνειας είναι μία από τις τεχνολογικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανίας της αυτόνομης οδήγησης. Το πρόβλημα είναι ότι τυπικά, για την αυτόνομη οδήγηση, τα συστήματα βασίζονται σε αισθητήρες lidar για τη δημιουργία τρισδιάστατων εικόνων. Ωστόσο, οι εν λόγω αισθητήρες είναι ακόμη ιδιαίτερα ακριβοί.

Σύμφωνα με τον A. Kouri, η Lv15 αποσκοπεί στην παράκαμψη του υψηλού κόστους των συστημάτων lidar, αναπτύσσοντας έναν αλγόριθμο, ο οποίο μπορεί να επεξεργαστεί δισδιάστατα δεδομένα σε έναν τρισδιάστατο χάρτη.

Η εταιρεία συλλέγει δεδομένα από οδηγούς στόλων, συμπεριλαμβανομένων και οδηγών των Uber και Lyft. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιείται μέσω μιας εφαρμογής την οποία οι χρήστες κατεβάζουν και τρέχουν ενώ το smartphone του είναι τοποθετημένο στο παρμπρίζ του οχήματος.

Έτσι καταγράφουν τα χιλιόμετρα που διανύονται. Οι οδηγοί πληρώνονται με 5 σεντς ανά μίλι καταγραφής. Η εταιρεία μέχρι στιγμής έχει χαρτογραφήσει περίπου το 90% των αυτοκινητοδρόμων στις ΗΠΑ.

Στο μέλλον, η εταιρεία θα μπορεί είτε να εγκαθιστά κάμερες στο όχημα, είτε απλά να εγκαθιστά το λογισμικό της και να χρησιμοποιεί τις υπάρχουσες κάμερες του οχήματος.

Παρά το γεγονός ότι η Lv15 τρέχει πιλοτικά συστήματα του λογισμικού της με διάφορους κατασκευαστές, αναγνωρίζει την ανάγκη για μια συμφωνία με έναν μεγάλο παίκτη, είτε προμηθευτή, είτε κατασκευαστή, προκειμένου να βελτιώσει τη δυνατότητά της να συλλέγει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο.

Μάλιστα, επειδή το μόνο που χρειάζεται είναι η κάμερα και το λογισμικό της, η Lv15 ισχυρίζεται ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οχήματα αμέσως.

«Για να φέρουμε τα αυτόματα οχήματα στη μαζική παραγωγή, δεν χρειάζεται να περιμένουμε τη μαζική παραγωγή των lidar” καταλήγει ο A. Kouri.

Πηγή