Close

Fisker EMotion: Με μπαταρίες της LG και διπλές κάμερες στους καθρέπτες

Νέες πληροφορίες σχετικά με το Fisker EMotion έδωσε στη δημοσιότητα ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας, Henrik Fisker.

Συγκεκριμένα με αναρτήσεις του στον προσωπικό λογαριασμό που διατηρεί στο twitter, αποκάλυψε πως οι 21.700 κυψέλες μπαταρίων που θα φέρει το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο υπερ-επιδόσεων της εταιρείας, θα είναι της LG Chem.

Σύμφωνα, μάλιστα, με την εταιρεία, η συστοιχία μπαταριών λιθίου-ιόντων που έχουν εξελίξει η UltraPack με την LG Chem αναμένεται να διαθέτει τη μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα παγκοσμίως, χαρίζοντας στο EMotion αυτονομία που ξεπερνά τα 400 μίλια (643 km).

https://twitter.com/FiskerOfficial/status/884797793017118720

Αρχικά η εταιρεία είχε ανακοινώσει πως θα χρησιμοποιούσε supercapacitors από γραφένιο αντί για τις παραδοσιακές μπαταρίες ιόντων-λιθίου, αλλά φαίνεται πως τουλάχιστον στην πρώτη γενιά του EMotion, δεν θα χρησιμοποιηθεί αυτή η καινοτόμα τεχνολογία.

Από κει και πέρα, ο Henrik Fisker αποκάλυψε πως οι πλευρικοί καθρέπτες του αυτοκινήτου είναι εφοδιασμένοι με διπλές κάμερες που έρχονται να προστεθούν στο “πακέτο” του συστήματος αυτόματης οδήγησης που διαθέτει το EMotion.

Άλλωστε, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εταιρεία στην επίσημη ιστοσελίδα της το EMotion “υποστηρίζει την πλήρη αυτόνομη οδήγηση”.

Η εταιρεία έχει μεγάλες φιλοδοξίες για το EMotion το οποίο αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2019, σε περιορισμένα αντίτυπα σε πρώτη φάση.

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να κάνουν κράτηση δίνοντας μια προκαταβολή 2.000 δολαρίων ΗΠΑ. Η τιμή του, όπως ανακοίνωσε η Fisker, θα ξεκινά από τα 129.900 δολάρια ΗΠΑ.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top