Λίγα λόγια για την ιστορία της Lucid Motors και τα πλάνα που έχει θέσει όσον αφορά στην παραγωγή του πρώτου της μοντέλου, Air.
H Lucid ήρθε να ταράξει τα νερά της ηλεκτροκίνησης παρουσιάζοντας το Air, ένα σεντάν υπερεπιδόσεων που στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας και το οποίο όπως με υπερηφάνεια δηλώνει η εταιρεία «φέρει την πιο προηγμένη τεχνολογία στο χώρο της ηλεκτροκίνησης».
Για τις τιμές λανσαρίσματος των εκδόσεων του Air καθώς επίσης και για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ενημερωθήκατε σε σχετικό θέμα.
Πάμε να δούμε όμως και λίγα στοιχεία για την ιστορία της Lucid Motors.
Η Lucid ιδρύθηκε το 2007. Η πρώτη της ονομασία ήταν Atieva και ειδικευόταν στην κατασκευή ηλεκτρικών κινητήρων και μπαταριών για άλλους κατασκευαστές.
Τον Οκτώβριο του 2016 μετονομάστηκε σε Lucid Motors και δυο μήνες αργότερα παρουσίασε στο κοινό το πρώτο της δημιούργημα: το Lucid Air, ένα πολυτελές ηλεκτρικό σεντάν που είχε (και έχει πλέον) ως στόχο να αποκαθηλώσει από την κορυφή το Tesla Model S.
Το προσωπικό της εταιρείας που εδρεύει στο Νιούαρκ της Καλιφόρνια, στελεχώνουν έμπειροι επαγγελματίες από το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως για παράδειγμα ο πρώην αντιπρόεδρος παραγωγής της Tesla, Peter Rawlinson που έχει αναλάβει διπλό ρόλο ως CEO και CTO, αλλά και ο πρώην επικεφαλής σχεδιασμού της Mazda North America Operations Derek Jenkins.
Το εργοστάσιο και τα πλάνα παραγωγής
Στο διάστημα αυτό η εταιρεία ανακοίνωσε την πρόθεσή της να κατασκευάσει το δικό της εργοστάσιο στο Casa Grande της Αριζόνα (ανάμεσα στο Φοίνιξ και στην Τούσον) ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει την παραγωγή του Air.
Τα έργα κατασκευής ξεκίνησαν τελικά στα τέλη του 2019 καθώς η εταιρεία αναζητούσε στρατηγικούς επενδυτές που θα βοηθήσουν στη χρηματοδότηση του εργοστασίου αλλά και στην εμπορική διάθεση του Air.
Οι στρατηγικοί επενδυτές βρέθηκαν τελικά στη Σαουδική Αραβία και έτσι τα έργα ξεκίνησαν, όπως ετοιμάζεται να ξεκινήσει και η παραγωγή του πρώτου της μοντέλου.
Η πρώτη φάση της κατασκευής αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2020 ώστε αμέσως μετά να ξεκινήσει η παραγωγή του πρώτου της μοντέλου, Air.
Ο Rawlinson εκτιμά ότι το 2021, το πρώτο έτος πλήρους λειτουργίας του εργοστασίου δηλαδή, η παραγωγή θα κυμανθεί από 7 έως 8.000 μονάδες και θα φτάσει τις 34.000 μονάδες σε φουλ ρυθμούς στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις, με τρεις βάρδιες ημερησίως.
Η προοπτική είναι μέχρι το 2026 ή το 2027 η ετήσια παραγωγή να φτάσει τις 100.000 μονάδες.