Close

Τα ηλεκτρικά νέας γενιάς θα είναι φθηνότερα στην παραγωγή από τα βενζινοκίνητα έως το 2027

Σε μόλις τρία χρόνια, τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία θα είναι φθηνότερα στην παραγωγή από τα οχήματα ICE ίδιου μεγέθους λόγω βελτιωμένων μεθόδων κατασκευής.

Αυτή είναι η πιο πρόσφατη πρόβλεψη από την εταιρεία ερευνών αγοράς Gartner. Αυτά τα κέρδη μπορεί να χαθούν λόγω της αυξανόμενης τιμής των επισκευών στα ηλεκτρικά.

Η Gartner προβλέπει, επίσης, ότι έως το 2027 το 15% των εταιρειών ηλεκτροκίνητων που ιδρύθηκαν από την τελευταία δεκαετία θα εξαγοραστεί ή θα χρεοκοπήσει.

«Αυτό δεν σημαίνει ότι ο τομέας των EV καταρρέει», δήλωσε ο Pedro Pacheco, αντιπρόεδρος έρευνας στη Gartner. «Απλώς εισέρχεται σε μια νέα φάση όπου οι εταιρείες με τα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες θα κερδίσουν τις υπόλοιπες». Τουλάχιστον 18 startups για πλήρως ηλεκτρικά και με μπαταρίες που εισήχθησαν στο χρηματιστήριο τα τελευταία χρόνια και προσέλκυσαν τεράστιες επενδύσεις, τώρα αγωνίζονται για την επιβίωση, συμπεριλαμβανομένων των Lordstown Motors και Proterra.

Οι νέες καινοτομίες θα ωθήσουν την τιμή BEV προς τα κάτω, αναφέρει η Gartner. «Οι νέοι κατεστημένοι OEM θέλουν να επαναπροσδιορίσουν σε μεγάλο βαθμό το status quo στην αυτοκινητοβιομηχανία», πρόσθεσε. «Έφεραν νέες καινοτομίες που απλοποιούν το κόστος παραγωγής, όπως η κεντρική αρχιτεκτονική οχημάτων ή η εισαγωγή gigacasting που συμβάλλουν στη μείωση του κόστους κατασκευής και του χρόνου συναρμολόγησης, τον οποίο οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είχαν επιλογή να υιοθετήσουν για να επιβιώσουν».

Έως το 2027, τα νέας γενιάς BEV θα είναι φθηνότερα στην κατασκευή από συγκρίσιμα οχήματα ICE, με το κόστος παραγωγής να μειώνεται ταχύτερα από το κόστος της μπαταρίας. Ωστόσο, το κόστος επισκευής θα είναι πιο ακριβό, σύμφωνα με τη Gartner, η οποία προβλέπει ότι το μέσο κόστος  «επισκευής σοβαρού ατυχήματος» θα αυξηθεί κατά 30%.

Αυτό σημαίνει ότι τα τρακαρισμένα ή κατεστραμμένα αυτοκίνητα είναι πιο πιθανό να υποστούν μια συνολική διαγραφή, καθώς το κόστος επισκευής θα υπερβεί την υπολειμματική αξία, είπε η Gartner. Επιπλέον, οι ακριβότερες επισκευές σύγκρουσης μπορεί να οδηγήσουν σε ακριβότερα ασφάλιστρα ή ακόμα και στην άρνηση των ασφαλιστικών εταιρειών να καλύψουν συγκεκριμένα μοντέλα αυτοκινήτων. Όλα αυτά, φυσικά, θα μπορούσαν να υποκινήσουν τις αντιδράσεις των καταναλωτών εάν οι μειώσεις στο κόστος παραγωγής αποβούν εις βάρος του υψηλότερου κόστους επισκευής, προειδοποιεί η Gartner.

Κλείνοντας, η Gartner αναφέρει ότι τα πράγματα εξελίσσονται για τον κόσμο των ηλεκτρικών, με τη διείσδυση στην αγορά να προβλέπεται να αυξηθεί φέτος. Οι αποστολές υπολογίζεται ότι θα φτάσουν τα 18,4 εκατομμύρια μονάδες φέτος και τα 20,6 εκατομμύρια μονάδες το 2025.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top