Μια μελέτη του Carnegie Mellon και του Πανεπιστημίου Yale που δημοσιεύτηκε στο Proceedings of the National Academy of Sciences συμπεραίνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) αναμένεται να αποτελούν την πλειοψηφία ή σχεδόν την πλειοψηφία των επιβατικών αυτοκινήτων μέχρι το 2030.
Η μελέτη αποδίδει το γεγονός ότι οι αγοραστές στρέφονται στα BEV σε πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένου του κόστους των μπαταριών, το οποίο έχει μειωθεί κατά δέκα φορές μεταξύ 2010 και 2021, σύμφωνα με τα ευρήματα. Επιπλέον, η μέση αυτονομία έχει βελτιωθεί κατά 200 τοις εκατό, ενώ η ενεργειακή απόδοση έχει αυξηθεί κατά 15 τοις εκατό, σύμφωνα με τη μελέτη. Η αύξηση των επιλογών BEV συνέβαλε επίσης στην αλλαγή των προτιμήσεων των πελατών.
Οι ερευνητές διεξήγαγαν επίσης μια προσομοίωση αγοράς, η οποία υποδηλώνει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα SUV θα κατέχουν περίπου το μισό μερίδιο αγοράς μέχρι το 2030, υποθέτοντας ότι είναι ευρέως διαθέσιμες και συγκρίσιμες προσφορές BEV. Υπογραμμίζουν ότι οι τεχνολογικές βελτιώσεις είναι το κλειδί για την ευρύτερη υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων.
Όταν τα BEV προσφέρονται μαζί με τα αντίστοιχα βενζίνης, έχουν περισσότερες πιθανότητες να κατακτήσουν το μισό μερίδιο αγοράς έως το 2030, ακόμη και αν δεν υπάρχουν κίνητρα.
Όσον αφορά συγκεκριμένα μοντέλα, η μελέτη υποδηλώνει ότι έως το 2030, οι καταναλωτές μπορεί να προτιμούν το Nissan Leaf από το Versa, το Mini Electric από το Mini Cooper hatchback και το BMW i4 αντί για τη Σειρά 4 Gran Coupe. Οι καταναλωτές είναι πιθανό να προτιμούν μοντέλα όπως τα Hyundai Kona και Kona Electric και τα Volvo XC40 και XC40 Recharge.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.