Close

Τα φτηνά μεταχειρισμένα ηλεκτρικά θα πλημμυρίσουν την αγορά τα επόμενα δύο χρόνια

Τα επόμενα δύο χρόνια η αγορά των ΗΠΑ θα γεμίσει με καινούργια και μεταχειρισμένα ηλεκτρικά οχήματα, σύμφωνα με μια νέα μελέτη από την JD Power, η οποία επισημαίνει ότι πάνω από 250.000 μισθώσεις θα λήξουν μέχρι το τέλος του 2026, πλημμυρίζοντας την αγορά με δυνητικά πολύ προσιτά αυτοκίνητα με μπαταρία.

Αυτά είναι καλά νέα για άτομα που θέλουν να πάρουν ένα ηλεκτρικό αλλά δεν έχουν αρκετά χρήματα για να αγοράσουν ένα νέο. Ακόμα, οι άνθρωποι που επιστρέφουν τα ελαφρώς μεταχειρισμένα ηλεκτρικά τους μπορεί να θεωρήσουν φθηνότερο να νοικιάσουν ένα καινούργιο αντί να αγοράσουν το δύο ή τριών ετών αυτοκίνητό τους όταν λήξει το συμβόλαιο.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι τιμές για τα νέα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων προβλέπεται να μειωθούν ακόμη περισσότερο, σε συνδυασμό με την εισαγωγή περισσότερων μοντέλων από πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες. Για παράδειγμα, η General Motors έχει ήδη εννέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προς πώληση, αλλά περισσότερα είναι στα σκαριά, μαζί με πιο προσιτές εκδόσεις των διαθέσιμων μοντέλων. Οι BMW , Hyundai, Kia, Stellantis και άλλοι θα διαφοροποιήσουν επίσης το χαρτοφυλάκιό τους.

Σύμφωνα με την Έκθεση E-Vision Intelligence του Οκτωβρίου 2024 της JD Power, οι όγκοι μισθώσεων για νέα ηλεκτρικά οχήματα αυξήθηκαν κατά 355% το 2023 και 88% τον Σεπτέμβριο του 2024. Αυτό θα οδηγήσει σε τεράστια αύξηση 230% στους όγκους μίσθωσης επιστροφών το 2026.

Συνολικά, σχεδόν 280.000 μισθώσεις EV θα λήξουν τα επόμενα δύο χρόνια στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ταυτόχρονα, ωστόσο, η JD Power λέει ότι όσοι θέλουν να αποκτήσουν ένα νέο EV μετά τη λήξη της τρέχουσας μίσθωσης μπορεί απλώς να το κάνουν αντί να πληρώσουν την υπολειμματική αξία και να παραμείνουν στο αυτοκίνητο που μίσθωσαν το 2023 ή το 2024. Ο μέσος μισθωτής που επιστρέφει σε compact SUV πληρώνει τώρα 584 $ το μήνα για το EV τους και η μέση υπολειμματική αξία του οχήματός του είναι 29.645 $, σύμφωνα με την JD Power.

Αυτό σημαίνει ότι η τιμή εξαγοράς για τα περισσότερα ηλεκτρικά σcompact SUV είναι υψηλότερη από το όριο των 25.000 $ που πληροί τις προϋποθέσεις για την έκπτωση φόρου για τα μεταχειρισμένα EV . Χωρίς τη χρησιμοποιημένη πίστωση φόρου που ισχύει στις ΗΠΑ, θα κόστιζε στον μέσο επιστρέφοντα μισθωτή στο τμήμα ηλεκτρικών συμπαγών SUV $477 το μήνα για να εξαγοράσει τη μίσθωση, ενώ η μέση πληρωμή μίσθωσης για ένα νέο EV στην ίδια κατηγορία θα ήταν μόλις $457 ανά μήνα.

Ο κύριος λόγος για αυτό είναι η σταθερή πτώση των τιμών των EV τα τελευταία δύο χρόνια, η οποία αναμένεται να συνεχιστεί και στο μέλλον. Η μέση τιμή που καταβάλλεται για ένα νέο EV από ένα άτομο είναι επί του παρόντος 35.900 $ – συμπεριλαμβανομένων των κινήτρων – κάτω από 12.700 $ από 48.500 $ το 2022.

Ακόμα, οι περισσότεροι άνθρωποι που έχουν επί του παρόντος ένα EV–94% για την ακρίβεια– είπαν ότι είναι πιθανό να εξετάσουν το ενδεχόμενο EV για την επόμενη αγορά του οχήματός τους και λαμβάνετε ένα σενάριο όπου το 2028 και το 2029 η αγορά θα πλημμυρίσει για άλλη μια φορά από μεταχειρισμένα EV από άτομα που επέλεξαν να τερματίσουν το συμβόλαιό τους και να αγοράσουν ένα νέο αυτοκίνητο.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top