Πιο ασφαλή καθιστά τα αυτόνομα οχήματα η V2V επικοινωνία, σύμφωνα με την Mcity.
Οι πιο πρόσφατες τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης βασίζονται σε κάμερες, ραντάρ και την τεχνικής lidar. Αυτές οι συσκευές, οι οποίοι λειτουργούν σαν αισθητήρες στην ουσία αποτελούν τα μάτια για το αυτοκίνητο, μιμούμενοι τι μπορεί να δει ένας οδηγός.
Ωστόσο, η Mcity (σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα του Πανεπιστημίου του Michigan) δοκιμάζει την V2V επικοινωνία και διαπίστωσε ότι η επικοινωνία οχημάτων με όχημα καθιστά τα αυτόνομα πρωτότυπά τους πιο ασφαλή.
Η επικοινωνία μεταξύ οχημάτων λειτουργεί με ασύρματη κοινή χρήση δεδομένων όπως η τοποθεσία, η ταχύτητα και η κατεύθυνση. Χρησιμοποιώντας Ειδική Επικοινωνία Μικρής Εμβέλειας (DSRC), η V2V επικοινωνία έχει τη δυνατότητα αποστολής μέχρι και 10 μηνυμάτων ανά δευτερόλεπτο. Η επικοινωνία αυτή επιτρέπει στα αυτοκίνητα να βλέπουν πιο μακριά από ό,τι βλέπουν μπροστά τους όπως για παράδειγμα ένα κόκκινο μετά από μια στροφή ή να ενεργοποιούν αυτόματο φρενάρισμα όταν υπάρχει στοπ.
Η Mcity χρησιμοποιεί επίσης ένα νέο σύστημα επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για να δοκιμάσει τα V2V οχήματα. Προς αυτή την κατεύθυνση έχει δημιουργήσει εικονικά οχήματα εξοπλισμένα με την τεχνολογία που μπορούν να επικοινωνούν με τα πραγματικά πρωτότυπα τους. Αυτό τους επιτρέπει να δοκιμάσουν πολύ ακριβά ή επικίνδυνα σενάρια.
Το μόνο πρόβλημα με τη V2V επικοινωνία είναι ότι πρέπει να αποθηκευτεί σε όλα τα οχήματα αλλά και στις υποδομές, όπως για παράδειγμα τα φανάρια, προκειμένου να λειτουργεί σωστά.