Close

Renault e-Plein Air: Ρετρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με 17hp ισχύ και 80km/h τελική

Renault e-Plein Air

Η Renault γιορτάζει την 10η επέτειο της 4L International και γι’ αυτό αποκάλυψε μία σύγχρονη πλήρως ηλεκτρική εκδοχή του Plein Air, το Renault e-Plein Air.

Πρόκειται για το concept του μικρού ρετρό ηλεκτρικού αυτοκινήτου, το οποίο δημιούργησαν η Renault Classic και η Renault Design. Επίσης, στην κατασκευή του οχήματος συμμετείχε και η Melun Rétro Passion, η οποία ειδικεύεται στα ανταλλακτικά κλασικών γαλλικών οχημάτων από τις Alpine, Citroen, Peugeot και Renault.

Renault e-Plein Air

Η Renault δεν είπε πολλά για το ρετρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά σημείωσε ότι έχει εκσυγχρονισμένο σχεδιασμό και ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που προέρχεται από το Twizy. Αν και η αυτοκινητοβιομηχανία δεν αποκάλυψε τίποτα για τα χαρακτηριστικά του Renault e-Plein Air, μα άφησε να απολαύσουμε το ρετρό σχέδιο, που αντανακλά απόλυτα το πρωτότυπο.

Renault e-Plein Air

Το Renault e-Plein Air είναι εξοπλισμένο με μία πλήρως κλειστή μάσκα, που φαίνεται να είναι κατασκευασμένη από λευκό πλαστικό. Το μοντέλο διαθέτει επίσης δίχρωμα καθίσματα και έναν τροποποιημένο πίσω θάλαμο επιβατών, ο οποίος φαίνεται να είναι κάποια μπαταρία ή ηλεκτρικό μοτέρ. Ανεξάρτητα από το τι είναι κάτω από το κουτί, το πίσω μέρος είναι εξοπλισμένο με ένα ψάθινο καλάθι που κρατιέται στη θέση του από δύο δερμάτινους ιμάντες.

Όπως είπαμε, η εταιρεία δεν μίλησε για τα χαρακτηριστικά του ρετρό ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά γνωρίζουμε ότι ο ηλεκτροκινητήρας προέρχεται από το Twist, το οποίο βγαίνει σε δύο παραλλαγές.

Το Twizy 45 διαθέτει 6,1kWh μπαταρία που τροφοδοτεί έναν ηλεκτρικό κινητήρα με ισχύ 5hp και 33Nm ροπή. Η αυτονομία αυτής της έκδοσης είναι περίπου 100 χιλιόμετρα και η τελική του ταχύτητα μόλις 45km/h.

Η μεγαλύτερη έκδοση του Twizy χρησιμοποιεί έναν ισχυρότερο ηλεκτρικό κινητήρα με ισχύ 17hp και 57Nm ροπή, που εκτοξεύει την τελική ταχύτητα στα 80km/h.

Δεν γνωρίζουμε αν και πότε η εταιρεία θα κυκλοφορήσει το Renault e-Plein Air. Βέβαια, υπάρχει το ενδεχόμενο να μην το βγάλει ποτέ στην αγορά ή να το πουλάει ως συλλεκτικό ηλεκτρικό όχημα κατασκευασμένο στο χέρι.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top