Close

Πόσο κοστίζει το VW ID.3 με την επιδότηση και πόσα χιλιόμετρα μπορεί να κάνει με μια φόρτιση; (video)

VW ID.3 1st Edition

VW ID.3 1st Edition

Το νέο πόνημα της Volkswagen που φιλοδοξεί να γίνει το ηλεκτρικό «αυτοκίνητο του λαού», κάλυψε με μια πλήρη φόρτιση 531 χλμ τη στιγμή που η εργοστασιακή του αυτονομία είναι 420 χλμ (WLTP).

Βέβαια για να επιτευχθούν αυτά τα επιπλέον 113 χιλιόμετρα χρειάστηκαν «θυσίες». Άλλωστε όπως λένε και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι «τα αγαθά κόποις κτώνται».

Την ιδιαίτερη αυτή αποστολή ανέλαβε να εκτελέσει ο Ελβετός Felix Egolf που θεωρείται μετρ στην οδήγηση με τεχνικές που μεγιστοποιούν την οικονομία και ελαχιστοποιούν την κατανάλωση. Στις ΗΠΑ, μάλιστα, οι συγκεκριμένες τεχνικές περιγράφονται με τον όρο «hypermiling».

Μαζί του, ο Egolf είχε και έναν κάμεραμαν με τον εξοπλισμό του, που πρόσθεταν επιπλέον 250 κιλά.

VW ID.3 1st Edition
VW ID.3 1st Edition

Το ID.3 που χρησιμοποιήθηκε ήταν το 1st Edition και έφερε τη μπαταρία των 58 kWh.

Η απόδοση του ηλεκτρικού hatchback σε αυτήν την έκδοση φτάνει τους 204 ίππους με τη ροπή να ανέρχεται στα 310 Nm.

Ταξίδι με… θυσίες

Οι δυο άντρες ξεκίνησαν από το εργοστάσιο της Volkswagen στο Zwickau της Γερμανίας και κατάφεραν με μια μόνο φόρτιση να φτάσουν στο Schaffhausen της Ελβετίας καλύπτοντας 531 χιλιόμετρα.

Χρειάστηκαν περίπου 9 ώρες για να ολοκληρώσουν το ταξίδι, με τη μέση ταχύτητα να κυμαίνεται στα 56 χλμ./ώρα. Το 44% των χιλιομέτρων της διαδρομής πραγματοποιήθηκαν σε αυτοκινητόδρομους και το 56% σε επαρχιακούς δρόμους.

Ο Egolf ήταν πολύ «ευγενικός» γκάζι όπερ σημαίνει ότι δεν το πατούσε όταν δεν ήταν απαραίτητο, αφήνοντας το αυτοκίνητο να ρολάρει. Στον αυτοκινητόδρομο, εκμεταλλεύτηκε κάποιες φορές και το slipstream, δηλαδή την αεροδυναμική κάλυψη από τα φορτηγά που προπορεύονταν.

Επιπλέον, συστήματα που καταναλώνουν ενέργεια, όπως η πλοήγηση, τα φώτα ημέρας, το ραδιόφωνο και ο εξαερισμός, λειτουργούσαν είτε περιοδικά είτε μόνιμα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Volkswagen, η κατανάλωση ενέργειας ήταν μόλις 10,9 kWh/100 χιλιόμετρα, αρκετά πιο κάτω από την τυποποιημένη, επίσημη κατανάλωση ενέργειας του ID.3 που είναι 14,5-15,4 kWh/100 χιλιόμετρα.

«Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει τα πάντα, είναι compact αλλά ευρύχωρο, έχει ένα μοντέρνο, σχεδόν φουτουριστικό σχεδιασμό και χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας», δήλωσε ο Egolf στο τέλος του ταξιδιού.

Σε πραγματικές συνθήκες…

Μην ξεγελιέστε από το συγκεκριμένο τεστ που έγινε υπό συγκεκριμένες συνθήκες και με αρκετούς περιορισμούς.

Η αυτονομία του ID.3 1st Edition υπό κανονικές συνθήκες, όπως ανακοινώνει το εργοστάσιο, κυμαίνεται από 300 έως 420 χλμ (WLTP).

Η εταιρεία αναφέρει επίσης ότι το όχημα μπορεί με φόρτιση μισής ώρας σε ταχυφορτιστή να καλύψει 290 χλμ, ενώ για μια πλήρη φόρτιση στο σπίτι με τη χρήση wallbox απαιτούνται περίπου έξι ώρες.

Οι τιμές του ID.3 στην Ελλάδα με επιδότηση

Στη χώρα μας έχει ξεκινήσει το λανσάρισμα του ID.3 1st Edition, το οποίο περιλαμβάνεται στη λίστα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που επιδοτούνται.

VW ID.3 1st Edition
VW ID.3 1st Edition

Οι τιμές των τριών διαθέσιμων εκδόσεων διαμορφώνονται ως εξής:

– ID.3 1st Edition
Λιανική Τιμή Μετά Φόρων: 39,600€
Τιμή με επιδότηση: 34.810€

– ID.3 1st Edition Plus
Λιανική Τιμή Μετά Φόρων: 45.100€
Τιμή με επιδότηση: 39.644€

– ID.3 1st Edition Max
Λιανική Τιμή Μετά Φόρων: 49.590€
Τιμή με επιδότηση: 43.591€

Για όσες παραγγελίες γίνουν μέχρι τις 12 Σεπτεμβρίου 2020 η Kosmocar προσφέρει χωρίς καμία επιβάρυνση και με δωρεάν εγκατάσταση, έναν οικιακό φορτιστή (wallbox) με ισχύ 11 kW, με δυνατότητα σύνδεσης σε δίκτυο Lan & Wi-Fi για Over the Air απομακρυσμένο έλεγχο μέσω ειδικής εφαρμογής (app) και αναβαθμίσεις λογισμικού.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

2 Comments

  1. Το νέο πόνημα της Volkswagen που φιλοδοξεί να γίνει το ηλεκτρικό «αυτοκίνητο του λαού»είναι παντελώς αστείο σε αυτές τις τιμές !!!

  2. Παντελή, αυτή είναι η φιλοδοξία της Volkswagen. Το αν η εμπορική του πορεία θα τη δικαιώσει είναι άλλο θέμα. Στη VW θέλουν να το βλέπουν ως «game changer». Κάτι σαν Beetle και Golf…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

2 Comments
scroll to top