Close

Πως η Volkswagen θα προσπαθήσει να ξεπεράσει την Tesla

Volkswagen CEO Herbert Diess

Volkswagen CEO Herbert Diess

Η Volkswagen θέλει να γίνει o κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο και για να το πετύχει αυτό θα πρέπει να ξεπεράσει την Tesla, η οποία αποτελεί το σημείο αναφοράς.

Την Παρασκευή 13/11 ο γερμανικός κολοσσός ανακοίνωσε πως μέσα στην επόμενη πενταετία θα προχωρήσει σε επενδύσεις ύψους 73 δισ. ευρώ στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, της αυτόνομης οδήγησης, των ψηφιακών υπηρεσιών και του ψηφιακού μετασχηματισμού του.

Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική MEB της Volkswagen είναι το ID.3. Ένα hatchback που ξεκινήσει με πολύ καλές περγαμηνές την εμπορική του πορεία γεγονός που αποτυπώνεται και από τις πωλήσεις του. Ωστόσο, πολλοί είναι εκείνοι που το θεωρούν κατώτερο του Tesla Model 3, ιδιαίτερα στο κομμάτι του λογισμικού (software).

«Θα είναι ένας αγώνας με την Tesla»

Το ότι η Volkswagen υστερεί στο κομμάτι του λογισμικού το αναγνωρίζει ακόμα και ο ίδιος ο CEO της μάρκας, Herbert Diess, ο οποίος διατηρεί πολύ καλές σχέσεις με τον Elon Musk. «Θα είναι ένας αγώνας με την Tesla. Και αυτοί αναπτύσσονται γρήγορα. Έχουμε περισσότερους διαφορετικούς τύπους αμαξωμάτων, ενώ σε ό,τι αφορά στο δίκτυο αντιπροσωπειών, θα πρέπει να έχουμε πλεονέκτημα έναντι της Tesla», σχολίασε ο Diess για να προσθέσει: «Τα επόμενα χρόνια θα είναι σημαντικό να αναλάβουμε ηγετική θέση στο κομμάτι του software των αυτοκινήτων. Μόνο ως εταιρεία ψηφιακής κινητικότητας μπορούμε να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες των ανθρώπων για ατομική, βιώσιμη και πλήρως δικτυωμένη κινητικότητα στο μέλλον».

To αναθεωρημένο πλάνο επενδύσεων

Το πλάνο για επένδυση σε μελλοντικές τεχνολογίες αναθεωρήθηκε σε σχέση με πέρσι. Ο αρχικός προγραμματισμός έκανε λόγο για 60 δισ. ευρώ σε βάθος πενταετίας, με βάση όμως το αναθεωρημένο πλάνο το ποσό αυξήθηκε φέτος στα 73 δισ. ευρώ.

Volkswagen
Volkswagen

Η επένδυση μαμούθ περιλαμβάνει την επιτάχυνση της ανάπτυξης λογισμικού και τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης όπως επίσης την ψηφιοποίηση των βιομηχανικών διαδικασιών και την σύνδεση των εργοστασιακών μονάδων της εταιρείας στο cloud.

Σύμφωνα με το πλάνο της Volkswagen, 27 δισ. ευρώ θα επενδυθούν την επόμενη πενταετία στη διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού της μάρκας, 35 δισ. ευρώ στην ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων και άλλα 11 δισ. ευρώ στη δημιουργία υβριδικών plug-in εκδόσεων όλων των μοντέλων που απαρτίζουν την προϊοντική γκάμα της.

Πηγή 1, 2

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top