Close

Οι οδηγοί πέρασαν σχεδόν διπλάσιο χρόνο σε δωρεάν φορτιστές DC σε σχέση με τους επί πληρωμή

Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει μια τεράστια διαφορά μεταξύ της επί πληρωμή και της δωρεάν ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος ηλεκτρικών οχημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες, τόσο όσον αφορά την ενέργεια που καταναλώνεται όσο και τον χρόνο που δαπανάται για φόρτιση.

Σύμφωνα με μια έκθεση από το Γραφείο Τεχνολογιών Οχημάτων του Υπουργείου Ενέργειας, οι οδηγοί ηλεκτρικών μένουν σχεδόν δύο φορές περισσότερο σε «δωρεάν» γρήγορους φορτιστές DC από ό,τι στους επί πληρωμή. Αυτό το συμπέρασμα βασίζεται σε περισσότερες από 2,3 εκατομμύρια συνεδρίες σε σταθμούς φόρτισης DC εκτός της Tesla μεταξύ Ιουνίου 2020 και Ιουνίου 2023.

Όπως αποδεικνύεται, ο μέσος οδηγός ξοδεύει 78 λεπτά ανά συνεδρία και κερδίζει 40,7 κιλοβατώρες ενέργειας στους δωρεάν φορτιστές DC. Στους γρήγορους φορτιστές DC επί πληρωμή, από την άλλη, ξοδεύει μόλις 42 λεπτά κατά μέσο όρο και παίρνει μόνο 22 κιλοβατώρες ενέργειας.

Η δωρεάν γρήγορη φόρτιση συνεχούς ρεύματος έρχεται συχνά ως πλεονέκτημα με πολλά ηλεκτρικά οχήματα των Hyundai, Volkswagen, General Motors, Mercedes-Benz και άλλων εταιρειών αυτοκινήτων.

Θεωρητικά, αυτό ενθαρρύνει τους ανθρώπους να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα επειδή γνωρίζουν ότι θα έχουν δωρεάν χρέωση στα οδικά ταξίδια τους. Στην πραγματικότητα, όμως, έχει προκαλέσει προβλήματα, όπως τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν μόνο γρήγορους φορτιστές DC για ανεφοδιασμό, τις μεγάλες ουρές για τη χρήση αυτών των φορτιστών και μακροπρόθεσμη ζημιά στις μπαταρίες, καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα γενικά δεν πρέπει να χρησιμοποιούν αποκλειστικά γρήγορη φόρτιση.

Από αυτά συμπεραίνουμε ότι οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων θα εκμεταλλευτούν την ευκαιρία να φορτίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο στους δωρεάν φορτιστές DC, ακόμα κι αν θα τους πάρει περισσότερο από μία ώρα.

Στην περίπτωση της πληρωμένης ταχείας φόρτισης DC, ο μέσος χρόνος των 42 λεπτών  υποδηλώνει ότι οι οδηγοί πιθανώς χρησιμοποιούν τον φορτιστή με καλύτερο τρόπο. Εάν πληρώνουν για τη φόρτιση, προφανώς δεν θα φορτίσουν περισσότερο από όσο χρειάζεται για να φτάσουν σε άλλο σημείο φόρτιση, πιθανότατα το σπίτι τους, όπως θα φορτίσουν το όχημά τους φθηνότερα.

Αυτά τα δωρεάν προγράμματα φόρτισης ενδέχεται επίσης να επηρεάσουν σημαντικά τη διαθεσιμότητα υποδομής φόρτισης DC στις περιοχές της πόλης, επειδή η τοπική κοινότητα ηλεκτρικών πιθανότατα θα χρησιμοποιήσει τους φορτιστές περισσότερο από ό,τι θα χρησιμοποιούσε εάν η υπηρεσία ήταν επί πληρωμή, ειδικά εάν η φόρτιση στο σπίτι δεν είναι επιλογή.

Στατιστικά στοιχεία γρήγορης φόρτισης DC, 30 Ιουνίου 2020 έως 30 Ιουνίου 2023:

Δωρεάν (957.265 συνεδρίες): 40,7 kWh ανά συνεδρία και 78 λεπτά ανά συνεδρία
Επί πληρωμή (1.412.050 συνεδρίες): 22,0 kWh ανά συνεδρία και 42 λεπτά ανά συνεδρία
Σύνολο (2.369.315 συνεδρίες): 29,4 kWh ανά συνεδρία και 54 λεπτά ανά συνεδρία

Πηγή δεδομένων: Energetics, EVWATTS Dashboard

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top