Με την παρουσίαση ενός μικρού ηλεκτρικού SUV, η Nissan έχει στόχο να ανακτήσει την pole position στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Το Leaf αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Nissan, με την ιαπωνική φίρμα να επιχειρεί την πρώτη της απόπειρα για είσοδο στην ηλεκτρική αγορά. Αν και ξεκίνησε με υψηλές προδιαγραφές, φαίνεται ότι δεν ικανοποίησε το κοινό σε όλον τον πλανήτη.
Κάτι που φαίνεται από τις σημαντικές απώλειες, που είχε στις πωλήσεις, μόνο και μόνο αν συγκρίνει κανείς την περσινή και τη φετινή χρονιά.
Μάλιστα, το Leaf αποτελεί το μοναδικό ηλεκτρικό μοντέλο, από τα κορυφαία 10 στον κόσμο, το οποίο εντός του 2019 είδε πτώση στις πωλήσεις του. Επίσης, αξιοσημείωτο είναι κι ένα γράφημα, που δείχνει την τιμή του στις ΗΠΑ να έχει πέσει κατά πολύ, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εταιρείες.
Συγκεκριμένα, η τιμή εκκίνησης του Leaf έπεσε κατά 18% από την παρουσίασή του το 2010, καθώς αυτή τη στιγμή βρίσκεται στις 28800 δολάρια (26141 ευρώ), ενώ η Ένωση Διεθνών Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (National Automobile Dealers Association) εκτίμησε το 2015 ότι ένα Leaf ενός έτους διατήρησε το 44% της αρχικής του τιμής, αντί του 83%, που διατήρησε ένα Tesla Model S ίδιας ηλικίας.
Ακόμη, ενδιαφέρον έχει και το πώς εξελίχθηκαν οι πωλήσεις του Leaf, σε σύγκριση με ηλεκτρικά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών από το 2012 μέχρι σήμερα, με την πιο σημαντική και πιο μεγάλη πτώση να σημειώνεται το 2013.
Ωστόσο, η Nissan δε σκοπεύει να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια. Οι Ιάπωνες έχουν στόχο να ανακτήσουν την pole position στην ηλεκτρική αγορά και θα το πράξουν με το νέο μικρό SUV, το οποίο παρουσίασαν τον περασμένο μήνα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο.
Ο λόγος για το Ariya, που θα χρησιμοποιεί μία ολοκαίνουρια πλατφόρμα, η οποία προέρχεται από τη συνεργασία της Nissan με τη Renault.
Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο θα «φοράει», επίσης, το νέο ημιαυτόνομο σύστημα οδήγησης της εταιρείας, το ProPilot 2.0, ενώ θα έχει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα στο μπροστινό μέρος κι ένα στο πίσω, κοντά στα 500 χιλιόμετρα αυτονομία και τιμή εκκίνησης κάτι παραπάνω από 36000 ευρώ.