Η BMW ισχυρίζεται ότι έχει κάνει τεράστια πρόοδο στην τεχνολογία ηλεκτρικών αυτοκινήτων με το σύστημα eDrive έκτης γενιάς.
Αυτό το νέο σύστημα, το οποίο θα εμφανίζεται στα επερχόμενα ηλεκτρικά οχήματα Neue Klasse, υπόσχεται να αυξήσει την αυτονομία και την ταχύτητα φόρτισης και να βελτιώσει τη συνολική απόδοση.
Μία από τις βασικές βελτιώσεις είναι η νέα μπαταρία. Η BMW έχει επανασχεδιάσει τις μπαταρίες της, ενσωματώνοντας 20% περισσότερη ενέργεια στον ίδιο χώρο. Συνδυάστε το με τη νέα τεχνολογία 800V, και βλέπετε 30% ταχύτερους χρόνους φόρτισης και αύξηση 30% στην εμβέλεια. Ορισμένα μοντέλα μπορεί ακόμη και να υπερβαίνουν αυτούς τους αριθμούς. Οι μπαταρίες θα έχουν επίσης δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης.
Αυτές οι αλλαγές είναι σημαντικές γιατί αντιμετωπίζουν δύο μεγάλες ανησυχίες που έχουν οι άνθρωποι σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα: πόσο μακριά μπορούν να φτάνουν με μια φόρτιση και πόσος χρόνος χρειάζεται για να επαναφορτιστούν.
Η απόδοση της μπαταρίας διαχειρίζεται το BMW Energy Master, μια μονάδα ελέγχου που αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε από την BMW στο εργοστάσιό της στο Landshut. Αυτή η μονάδα ελέγχει τη ροή ισχύος προς τον κινητήρα και άλλα συστήματα και λειτουργεί με τροφοδοτικά υψηλής και χαμηλής τάσης. Αναπτύσσοντας η ίδια το υλικό και το λογισμικό, η BMW έχει τον απόλυτο έλεγχο, επιτρέποντάς της να κάνει ενημερώσεις και βελτιώσεις σε πραγματικό χρόνο μέσω αναβαθμίσεων λογισμικού από απόσταση.
Η BMW υιοθετεί επίσης μια διαφορετική προσέγγιση στο σχεδιασμό ηλεκτροκινητήρων. Ενώ επιμένουν με τον ηλεκτρικά διεγερμένο σχεδιασμό του σύγχρονου κινητήρα (EESM) για την απόδοση και την ισχύ του, προσθέτουν επίσης ασύγχρονους κινητήρες (ASM) στη σειρά Neue Klasse. Οι κινητήρες ASM είναι μικρότεροι και λιγότερο ακριβοί. Αυτή η στρατηγική «ανοιχτή στην τεχνολογία» επιτρέπει στην BMW να προσαρμόζει τα ηλεκτρικά της συστήματα κίνησης για διαφορετικά οχήματα, προσφέροντας μοντέλα με έναν, δύο, τρεις ή ακόμα και τέσσερις ηλεκτροκινητήρες . Το EESM έχει επίσης αναβαθμιστεί για το σύστημα Gen6, επανασχεδιάστηκε για το σύστημα 800V και βελτιώθηκε με καλύτερη ψύξη και μικρότερο βάρος. Η εταιρεία έχει μειώσει τις απώλειες ενέργειας κατά 40%, το κόστος κατά 20% και το βάρος κατά 10% σε σύγκριση με το μοντέλο xDrive προηγούμενης γενιάς.
Αυτά τα εξαρτήματα υψηλής τεχνολογίας παράγονται με έξυπνο τρόπο. Εργοστάσια συναρμολόγησης μπαταριών κατασκευάζονται κοντά σε εργοστάσια οχημάτων σε πολλές χώρες, όπως η Ουγγαρία, η Κίνα, το Μεξικό και οι Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτή η στρατηγική “τοπικό για τοπικό” συμβάλλει στη διασφάλιση της παραγωγής και απλοποιεί τα logistics. Συμφωνίες παραγωγής μπαταριών έχουν επίσης συναφθεί με συνεργάτες σε όλη την Ευρώπη, την Κίνα και τις ΗΠΑ. Η μονάδα ελέγχου Energy Master θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της BMW στο Landshut, προμηθεύοντας όλες τις παγκόσμιες εγκαταστάσεις συναρμολόγησης μπαταριών. Οι ηλεκτροκινητήρες θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της BMW στο Steyr στην Αυστρία, το οποίο έχει μακρά ιστορία στην κατασκευή κινητήρων.
Η BMW αντιμετωπίζει επίσης το σημαντικό ζήτημα της ανακύκλωσης μπαταριών. Συνεργάστηκαν με την SK-TES για να ανακτήσουν πολύτιμα υλικά όπως το κοβάλτιο, το νικέλιο και το λίθιο από παλιές μπαταρίες και να τα επαναχρησιμοποιήσουν. Εργάζονται επίσης σε νέες μεθόδους άμεσης ανακύκλωσης για την επαναχρησιμοποίηση υλικών τόσο από την παραγωγή μπαταριών όσο και από παλιές μπαταρίες.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.