Close

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό των αυτοκινήτων της.

Αυτό δε σημαίνει ότι απορρίπτει το σύστημα της Apple από τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα, όπως κάνει η General Motors, ωστόσο, σε μια νέα συνέντευξη με τον αρχισυντάκτη του The Verge, Nilay Patel, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes, Ola Källenius, εξηγεί γιατί αυτοκινητοβιομηχανίες όπως αυτή που διευθύνει δεν θα ήθελαν να παραδώσουν τα πάντα σε τρίτες εταιρείες τεχνολογίας όπως η Apple.

«Η σύντομη απάντηση είναι όχι», είπε ο Källenius σχετικά με την εξαγορά της Apple CarPlay σε ορισμένα μελλοντικά οχήματα, συγκεκριμένα σε αυτά της Porsche και της Aston Martin. “Δεν είμαστε φονταμενταλιστές για να πούμε, για κάποιο λόγο, ότι δεν πρόκειται να επιτρέψουμε σε έναν πελάτη να χρησιμοποιήσει το Apple CarPlay εάν ​​αυτό επιλέξει να κάνει. Έχουμε το Apple CarPlay. Έχουμε Android Auto… Αλλά για να παρατήσουμε ολόκληρη την κεντρική μονάδα του πιλοτηρίου —στην περίπτωσή μας, μια οθόνη επιβατών- και τα πάντα σε κάποιον άλλο— η απάντηση είναι όχι.”

«Πρέπει να το δεις από μια ευρύτερη οπτική γωνία», είπε. «Ό,τι συμβαίνει σε αυτό το ψηφιακό παράθυρο στο αυτοκίνητό σας και στον κόσμο δεν είναι απλώς ψυχαγωγία… Το λειτουργικό μας σύστημα Mercedes-Benz είναι πραγματικά το κεντρικό νευρικό σύστημα στον εγκέφαλο ολόκληρου του αυτοκινήτου, του οποίου το infotainment είναι ένας από τους τέσσερις τομείς».

Ο Källenius είπε ότι τα άλλα περιλαμβάνουν διαχείριση μπαταρίας EV, αυτοματοποιημένη οδήγηση και τις λειτουργίες του ίδιου του αυτοκινήτου. Το επερχόμενο MB.OS της Mercedes, το οποίο κάνει ένα πρώιμο ντεμπούτο στην E-Class 2024 και ένα πλήρες στη νέα ηλεκτρική CLA-Class, φέρνει όλες αυτές τις λειτουργίες κάτω από μια «στέγη» λογισμικού, που όλα κατασκευάστηκαν in-house από τη Mercedes-Benz.

Για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στην αυτοκινητοβιομηχανία, αμέτρητα ανταλλακτικά και ενότητες λογισμικού διατέθηκαν σε διάφορες εταιρείες τρίτων προμηθευτών. Αυτή η ετερόκλητη προσέγγιση, όπου το λογισμικό και οι ημιαγωγοί προέρχονταν από διάφορους τρίτους, έχει δυσκολέψει κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες να εκδίδουν γρήγορα ενημερώσεις over-the-air ή να εισάγουν νέες δυνατότητες λογισμικού τόσο γρήγορα όσο ανταγωνιστές όπως η Tesla και η Rivian.

Αυτή η προσέγγιση αλλάζει γρήγορα και η Mercedes-Benz αναδεικνύεται ηγέτης σε αυτόν τον τομέα. Αν και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα EQ της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν γνώρισαν ακριβώς τεράστια επιτυχία χάρη στο αμφιλεγόμενο στυλ τους, η προσέγγισή της σε πράγματα όπως η αυτοματοποιημένη υποβοήθηση οδήγησης και ο φωνητικός έλεγχος με τεχνητή νοημοσύνη είναι από τις καλύτερες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top