Close

Maserati Grancabrio Folgore: Ηλεκτρικό κάμπριο που κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 2,8″

H Maserati παρουσίασε επίσημα το τρίτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, το GranCabrio Folgore, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Folgore Day» στο Ρίμινι της Ιταλίας.

To νέο convertible διαθέτει τρεις πλήρως ηλεκτρικούς κινητήρες και εντυπωσιακές προδιαγραφές απόδοσης.

Είδαμε για πρώτη φορά το Cabrio GranCabrio Folgore τον Οκτώβριο του 2022, καθώς η Maserati δοκίμαζε το πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο στους δρόμους της Μόντενα κοντά στα κεντρικά γραφεία της στη Βόρεια Ιταλία. Εκείνη την εποχή, η Maserati μοιράστηκε ότι το GranCabrio Folgore θα κυκλοφορούσε το 2023—ωστόσο, το νέο κάμπριο αντιμετώπισε καθυστερήσεις παράλληλα με το Grecale Folgore και σχέδια για ένα εξαιρετικά πολυτελές Quattroporte Folgore.

Ενώ το Quattroporte έχει μείνει στο ράφι προς το παρόν, το πλήρως ηλεκτρικό SUV Grecale κάνει το δρόμο του προς την αγορά και σύντομα θα ακολουθήσει η Maserati GranCabrio Folgore.

To αυτοκίνητο βασίζεται στην ιδιόκτητη αρχιτεκτονική 800V Atlantis της Maserati. Διαθέτει μια μπαταρία 92,5 kWh (83 kWh χρησιμοποιήσιμη) που μπορεί να φτάσει σε ρυθμούς φόρτισης έως και 70 kW με τον γρήγορο φορτιστή DC, που ανακτά 100 χιλιόμετρα σε 5 λεπτά και αναπληρώνει από κατάσταση φόρτισης 20-80% σε 18 λεπτά.

Αυτή η μπαταρία προσφέρει στους πελάτες μια πλήρως ηλεκτρική αυτονομία WLTP μεταξύ 419 και 447 χλμ., ανάλογα με το ποια από τα τέσσερα προγράμματα οδήγησης του BEV χρησιμοποιούν: Max Range, GT, Sport και Corsa.

Οι τρεις ακτινικοί κινητήρες μόνιμου μαγνήτη 300 kW συνδυάζονται για μέγιστη ισχύ 560 kW (610 kW με MaxBoost), προσφέροντας 1.350 Nm (996 lb-ft) ροπής.

Οι κινητήρες της Maserati GranCabrio Folgore συνδυάζονται για να προσφέρουν τελική ταχύτητα 290 km/h (180 mph), αλλά αυτή είναι περιορισμένη από υπολογιστή. Το κομψό κάμπριο μπορεί να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, αλλά χάνει λίγη δύναμη αμέσως, φτάνοντας τα 0-200 χλμ/ώρα σε 9,1 δευτερόλεπτα.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης AWD διαθέτει torque vectoring με ανάρτηση διπλού ψαλιδιού μπροστά και αερανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω μέρος με απόσβεση που μεγιστοποιεί την κάθετη κάθετη δύναμη και τη δυναμική οδήγησης.

Η προαναφερθείσα λειτουργία Corsa δίνει στους οδηγούς GranCabrio Folgore πρόσβαση στο πλήρες βάρος των 800 V της ισχύος του κάμπριο, δίνοντας στο γκάζι μια πιο άμεση αίσθηση της στιγμιαίας ροπής – ιδανική για ελιγμούς στις στροφές. Η λειτουργία Corsa εμφανίζει κρίσιμα διαγνωστικά στο ταμπλό, όπως θερμοκρασία μπαταρίας και κατανομή ροπής.

Με θέσεις για τέσσερα, το κάμπριο προβάλλει τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Maserati “ισορροπία των αντιθέτων” που έρχεται σε αντίθεση με τη διαχρονική πολυτέλεια με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Η Maserati GranCabrio Folgore διαθέτει θερμαντικά σώματα λαιμού που φυσούν απευθείας από τα καθίσματα, καθώς και ένα προαιρετικό αναστολέα αέρα που μπορεί να αποθηκευτεί στο πορτμπαγκάζ που κάθεται πίσω από τα μπροστινά καθίσματα όταν δεν υπάρχουν πίσω επιβάτες.

Η οροφή από μαλακό καμβά διατίθεται σε πέντε διαφορετικές χρωματικές επιλογές και μπορεί να ανοίξει και να κλείσει σε 14 και 16 δευτερόλεπτα, αντίστοιχα. Εκκινείται με το πάτημα ενός κουμπιού στην κεντρική οθόνη ενδείξεων σε ταχύτητες έως και 50 km/h (31 mph).

Το εξωτερικό παρουσιάζει τα νέα κάθετα φώτα της Maserati που φαίνονται στο αυτοκίνητο halo MC20 (έκδοση καύσης) και ένα τρισδιάστατο φωτιζόμενο λογότυπο τρίαινας στην μπροστινή μάσκα. Το πίσω μέρος διαθέτει φώτα μπούμερανγκ full-LED που φάνηκαν αρχικά στο GranTurismo Folgore και μια κλιμακωτή διαμόρφωση τροχού – μεγαλύτερος πίσω (21” 295/30) και ελαφρώς μικρότερος μπροστά (20” 265/35).

Η Maserati δηλώνει ότι το νέο GranCabrio Folgore του 2025 θα ανοίξει παραγγελίες τον Αύγουστο, ακολουθούμενο από επίσημη έναρξη πωλήσεων το 4ο τρίμηνο του 2024. Η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί αλλά αναμένεται να κοστίζει πάνω από 200 χιλιάδες δολάρια.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top