Self-Driving

Η Lyft ανοίγει τμήμα αυτόνομης οδήγησης

Η Lyft, μια από τις ταχέως αναπτυσσόμενες εταιρείες στις υπηρεσίες ride-hailing, προχωρά στη δημιουργία ειδικού τμήματος αυτόνομης οδήγησης, με στόχο να εξελίξει τη δική της τεχνολογία.

Η βάση του τμήματος θα βρίσκεται έξω από τις νέες εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Palo Alto και θα ονομάζεται “Level 5 Engineering Center”.

Τι ακριβώς είναι το ride-sharing, το ride-hailing και το car-sharing;

Από την ονομασία και μόνο καταλαβαίνει κανείς πως η εταιρεία θα εστιάσει στην εξέλιξη συστημάτων που θα προσφέρουν αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 5 (Level 5).

Όπως ανέφερε ο αντιπρόεδρος μηχανολογίας της Lyft, Luc Vincent, αυτή η κίνηση αποτελεί μέρος της προσπάθειας που κάνει η εταιρεία στο να δημιουργήσει ένα οικοσύστημα το οποίο θα προσφέρει ποικιλία στον τύπο μετακινήσεων, προσφέροντας μετακινήσεις με οδηγό, καθώς επίσης και με αυτόνομα οχήματα.

Προφανώς και το πέρασμα στην εποχή των μετακινήσεων με πλήρως αυτόνομα οχήματα δεν πρόκειται να γίνει εν μία νυκτί, γεγονός που τονίζουν άλλωστε οι ιθύνοντες της εταιρείας.

Τα αυτόνομα αυτοκίνητα της Lyft θα λειτουργούν με 100% ανανεώσιμη ενέργεια

Ωστόσο, ποντάρουν πολλά πάνω σε αυτήν την τεχνολογία καθώς όπως λένε οι μετακινήσεις θα γίνουν πιο φθηνές και πιο αποδοτικές, συντελώντας στη δραστική μείωση των εκπομπών ρύπων αλλά και στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Πρόσφατα, μάλιστα, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη NuTonomy, μια startup που εστιάζει στα αυτόνομα οχήματα.

Ένα πρώτο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση είναι η συγκέντρωση δεδομένων σε ημερήσια βάση, αλλά και το πλάνο να εξοπλιστούν τα οχήματα με περισσότερους αισθητήρες ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν τρισδιάστατους χάρτες και να αποτελέσουν παράλληλα εκπαιδευτικά μέσα για τα αυτόνομα οχήματα.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.