Ενώ η Uber προσπαθεί να δημιουργήσει την δική της τεχνολογία αυτόνομων οχημάτων, η Lyft επιλέγει μία διαφορετική στρατηγική, να δημιουργήσει ένα δίκτυο για τα αυτοκίνητα της κάνοντας συνεργασία με την nuTonomy η οποία αναπτύσσει αυτόνομα οχήματα κάνοντας δοκιμές στην Βοστώνη και την Σιγκαπούρη.
Η συνεργασία δεν αφορά κάποια χρηματοοικονομική ανταλλαγή αλλά εστίαση σε έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογίας και λογισμικού για παροχή βοήθειας σχετικά με την εμπειρία των επιβατών με απάντηση στο καίριο ερώτημα πως οι επιβάτες αλληλεπιδρούν με έναν «μη οδηγό». Οι δύο εταιρίες ελπίζουν η συνεργασία αυτή να επεκταθεί σε χιλιάδες οχήματα μελλοντικά κάτι που σημαίνει απλά μία συνεργασία με έναν κατασκευαστή αυτοκινήτων.
Η Lyft πριν την συνεργασία με το πρόγραμμα Waymo και την nuTonomy έχει συνεργαστεί με την General Motors ενώ η nuTonomy έχει συνεργασία με το PSA group. H στρατηγική της Lyft είναι έξυπνη διότι σε αντίθεση με την Uber αντί να ξοδέψει λεφτά και χρόνο για να φτιάξει το δικό της δίκτυο αυτόνομων οχημάτων έχει αρκετούς πόρους για να τελειοποιήσει την αποτελεσματικότητα του δικτύου της και την εμπειρία των χρηστών.