Self-Driving

Η αυτόνομη οδήγηση θα φέρει τεχνολογική απαρχαίωση στα συστήματα των αυτοκινήτων

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν είναι έτοιμοι ακόμα για την τεχνολογική αντίδραση που θα προκαλέσει η αυτόνομη οδήγηση, ειδικά σε θέματα καινοτομίας.

Χαρακτηριστικό της τεχνολογικής προόδου είναι η πρόσφατη παρουσίαση του νέου Audi Α8 το οποίο είναι εξοπλισμένο με σύστημα που υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 (Level 3).

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η νέα “ναυαρχίδα” της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας μπορεί να κινηθεί αυτόνομα σε ταχύτητες έως 60 km/h.

Το ερώτημα είναι τι θα γίνει με τους ιδιοκτήτες του Α8 όταν το επίπεδο αυτονομίας ανέβει Επίπεδο από το 3, στο 4 και στο 5, όπου το αυτοκίνητο θα έχει πλήρη αυτονομία στην οδήγηση χωρίς περιορισμούς. Τότε τι θα γίνει με την νέα τεχνολογία, θα είναι αρεστή στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων;

Η Audi ανακοίνωσε ότι τα έξυπνα συστήματα τεχνολογίας που έχει το νέο Α8 θα έχουν μόνο αναβαθμίσεις σε επίπεδο software, και όχι hardware.

Εάν επαληθευτούν στην πράξη τα πλάνα συντηρητικών εταιριών όπως της Honda να βγάλει στην παραγωγή αυτόνομα οχήματα επιπέδου 4 μέχρι το 2025, τότε το αξίας 100.000 δολαρίων ΗΠΑ, Α8, πρακτικά θα είναι τεχνολογικά απαρχαιωμένο μέχρι τότε.

Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι το μοντέλο της Audi που θεωρείται ως το πιο τεχνολογικά προηγμένο μοντέλο σήμερα σε ό,τι αφορά στο σύστημα αυτόνομης οδήγησης, θα είναι και αυτό που θα ξεπεραστεί το γρηγορότερο.

Στα αυτοκίνητα σε αντίθεση με άλλα τεχνολογικά προϊόντα, το κόστος απόκτησης και ο χρόνος αντικατάστασης τους είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες.

Μέχρι σήμερα οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έδιναν έμφαση σε νέες τεχνολογίες και συστήματα στα νέα τους μοντέλα για να προσελκύσουν νέους αγοραστές. Η αυτόνομη οδήγηση είναι βέβαιο πως θα φέρει σημαντικές αλλαγές στην παγκόσμια αυτοκίνηση.

Σε όχι και τόσο μακρινό ορίζοντα, τα αυτοκίνητα και ιδιαίτερα αυτά που ανήκουν στην premium κατηγορία, θα προσφέρουν τεχνολογία και καινοτομίες που θα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια στο χρόνο.

Αυτό σημαίνει ότι ο καταναλωτής θα μπορεί να απολαμβάνει το όχημα που έχει επιλέξει για περισσότερα χρόνια, χωρίς να φοβάται ότι τα συστήματά του θα θεωρούνται απαρχαιωμένα και δεν θα μπορούν να υποστηρίξουν τις τεχνολογίες που έρχονται.

Πηγή

Σταύρος Γεωργιάδης

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.