Το ολοκαίνουργιο υβριδικό sedan της Nissan κάνει αίσθηση, προσφέροντας χώρο αντίστοιχο Altima σε τιμή που θυμίζει… Versa.
Με μινιμαλιστική σχεδίαση και πάνω από 160 km ηλεκτρικής αυτονομίας πριν ενεργοποιηθεί ο βενζινοκινητήρας-γεννήτρια, το Nissan N6 δείχνει πως θα μπορούσε άνετα να διεκδικήσει τη θέση του επόμενου Maxima.
Παρότι η Nissan στις ΗΠΑ παλεύει με μια γερασμένη γκάμα και μια εικόνα που δεν παραπέμπει πια στη σπορ ταυτότητα του παρελθόντος, στο εξωτερικό συνεχίζει να κινείται δυναμικά. Το νέο plug-in sedan N6, καρπός της συνεργασίας της Nissan με τη Dongfeng στην Κίνα, αποτελεί ακόμη ένα δείγμα αυτής της πορείας.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ivan Espinosa, εξηγεί ότι το πλάνο Re:Nissan στοχεύει σε μια πλήρη επανεκκίνηση της μάρκας: «Ενισχύουμε τον πυρήνα μας, επαναφέρουμε τον χαρακτήρα της Nissan και δημιουργούμε προϊόντα που εμπνέουν εμπιστοσύνη. Η Κίνα είναι καθοριστικό κομμάτι αυτού του μετασχηματισμού».
Το N6 τοποθετείται κάτω από το μεγαλύτερο ηλεκτρικό N7, όμως σε διαστάσεις βρίσκεται πολύ κοντά στο τελευταίο Maxima που κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ, με μήκος 190,1″. Οι κορυφαίες εκδόσεις προσφέρουν στοιχεία που αγγίζουν τα όρια της premium κατηγορίας: μαλακά δέρματα, προσεγμένο LED φωτισμό και πολλαπλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις καθισμάτων.
Στην κίνηση, το sedan βασίζεται αποκλειστικά σε ηλεκτροκινητήρα 208 ίππων. Η μπαταρία LFP των 21,1 kWh προσφέρει αυτονομία γύρω στα 180 km, ενώ όταν αδειάσει, ο τρικύλινδρος 1.5 λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια για να συνεχίσει το ταξίδι χωρίς άγχος.
Η Nissan υπογραμμίζει ότι ο σχεδιασμός του N6 ξεχωρίζει χάρη στη V-Motion μάσκα και τον έντονο LED φωτισμό εμπρός-πίσω, με καθαρές γραμμές που δίνουν στο αυτοκίνητο δυναμική, σίγουρη παρουσία.
Το εντυπωσιακό είναι η τιμή του στην Κίνα: ξεκινά από 106.900 γιουάν, περίπου 15.000 δολάρια για την έκδοση 180 Pro. Ακόμη και αν διπλασιαζόταν για την αγορά των ΗΠΑ, θα αποτελούσε ισχυρό ανταγωνιστή στην κατηγορία. Με τον Καναδά ήδη ανοιχτό σε κινεζικής προέλευσης μοντέλα, ίσως σύντομα δούμε αν το Nissan N6 μπορεί πραγματικά να κατακτήσει και τη βορειοαμερικανική αγορά.