Η Tesla πρώτη σε πωλήσεις στην Ευρώπη στην κατηγορία πολυτελών σεντάν

Μέχρι πρότινος Mercedes, BMW και Audi είχαν τον πρώτο λόγο στις πωλήσεις πολυτελών σεντάν επί ευρωπαϊκού εδάφους. Το 2017 η Tesla ανέτρεψε τα δεδομένα και τώρα οι Γερμανοί πρέπει να «τρέξουν».

Για πρώτη φορά οι πωλήσεις του Tesla Model S στην Ευρώπη ξεπέρασαν εκείνες των γερμανικών αντιπάλων του όπως η Mercedes S Class και η BMW 7 Series.

Εντυπωσιασμένοι οι Γερμανοί από το Tesla Model 3

Αυτό αναφέρει η έκθεση της JATO Dynamics, με τον αναλυτή Felipe Munoz να σημειώνει χαρακτηριστικά πως: «Αυτό είναι ένα ‘καμπανάκι’ για τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Mercedes. Ένα πιο μικρό αλλά εξυπνότερο brand όπως η Tesla μπορεί να τους νικήσει μέσα στο ‘σπίτι’ τους».

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι πωλήσεις του ηλεκτρικού premium σεντάν της Tesla στην Ευρώπη παρουσίασαν αλματώδη αύξηση της τάξης του 30% το 2017.

Πέρσι, λοιπόν, πουλήθηκαν στην Ευρώπη 16.132 Tesla Model S, 13.359 Mercedes S Class (+3%) και 11.735 BMW 7 Series (-13%).

Για ακόμα μια χρονιά η κορυφαία αγορά για την Tesla στη Γηραια Ήπειρο ήταν η Νορβηγία, όπου τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν πρώτη επιλογή κάτι που αποδεικνύεται από το ιδιαίτερα υψηλό μερίδιο αγοράς που έχουν και το οποίο έφτασε στο ποσοστό-ρεκόρ του 52%!

Δυναμική πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά πραγματοποιεί και το Tesla Model X, με 12.000 πωλήσεις το 2017. Στο ίδιο επίπεδο κυμάνθηκαν οι πωλήσεις της Porsche Cayenne, ενώ η BMW X6 πούλησε σχεδόν 2.000 μονάδες λιγότερες.

Και όλα αυτά εν αναμονή του Tesla Model 3, του πιο προσιτού ηλεκτρικού αυτοκινήτου της εταιρείας, που ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στην Ευρώπη.

Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει η Tesla μέχρι σήμερα;

Στις ΗΠΑ, το Tesla Model S αποτελεί το σημείο αναφοράς στην κατηγορία των premium σεντάν. Πέρσι οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 9% (28.800 μονάδες), επικρατώντας με μεγάλη διαφορά των αντιπάλων του Cadillac XTS (16.275 μονάδες, -27%) και Mercedes S Class (15.888 μονάδες, -16%).

Σύμφωνα με την έρευνα της JATO Dynamics, μόλις 24 ήταν τα αμιγώς ηλεκτρικά επιβατικά μοντέλα που μπορούσε να αγοράσει κανείς στην Ευρώπη το 2017, με τις περισσότερες επιλογές να είναι στις κατηγορίες των αυτοκινήτων πόλης, των MPV και των βαν.

Σε μελέτη που εκπόνησε η McKinsey & Company αναφέρει μεταξύ άλλων πως το 45% των αγοραστών αυτοκινήτου στη Γερμανία σκέφτεται να αγοράσει ηλεκτρικό όχημα, αλλά μόλις το 4% το πράττει. Και αυτό συμβαίνει κατά κύριο λόγο γιατί οι επιλογές τους είναι περιορισμένες που σημαίνει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν μπορούν προς το παρόν να ανταπεξέλθουν στη ζήτηση.

Πηγή