Έναν αν μη τι άλλο πρωτότυπο τρόπο επέλεξε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi για να διαφημίσει το νέο της αμιγώς ηλεκτρικό SUV που αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2018.
Αν και είναι νωρίς ακόμα για να ξεκινήσει το λανσάρισμα του νέου μοντέλου, η αντιπροσωπεία της εταιρείας στο Βερολίνο έχει “ντύσει” την πρόσοψή της με μια μεγάλη διαφημιστική πινακίδα στην οποία πρωταγωνιστούν το e-tron quattro και ο Elon Musk!
Αυτό το γαργαλιστικό παιχνίδι με τις λέξεις που επέλεξαν οι μαρκετίστες της εταιρείας χρησιμοποιώντας στο μήνυμα αντί για τη λέξη “Must” το επίθετο του ισχυρού άνδρα της Tesla, όπως και να το κάνουμε τον πέτυχε τον σκοπό του. Δεν πρόκειται απλά για ένα “Must-Have” αυτοκίνητο, αλλά για ένα “Musk-Have”!
Μέχρι προσφάτως ο Musk εμπιστευόταν για τις προσωπικές του μετακινήσεις ένα Audi Q7, το οποίο έδωσε τη θέση του στο Model X, μόλις αυτό βγήκε στην παραγωγή.
Σημειώστε δε ότι το πολυτελές SUV της Tesla γνωρίζει μεγάλη εμπορική επιτυχία στην αγορά των ΗΠΑ όντας σταθερά στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων…