Close

GMC Hummer EV: Το ηλεκτρικό θηρίο θα έχει και έκδοση SUV

GMC Hummer EV SUV

GMC Hummer EV SUV

Το GMC Hummer EV θα κυκλοφορήσει και σε έκδοση SUV, το οποίο αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της στρατηγικής της General Motors.

Επιθετική τακτική θα ακολουθήσει μέχρι το 2025 η General Motors επενδύοντας περισσότερα από 27 δισεκατομμύρια δολάρια στην ηλεκτροκίνηση. Μέσα σε αυτό το διάστημα, όπως ανακοίνωσε η CEO της εταιρείας, Mary Barra, θα κυκλοφορήσουν 30 νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Τα περισσότερα εξ’ αυτών (πάνω από 20) θα φέρουν τα λογότυπα των Chevrolet και Cadillac και θα είναι διαθέσιμα στην αγορά της Βόρειας Αμερικής.

Ένα από αυτά τα νέα μοντέλα είναι και η έκδοση SUV του ηλεκτρικού Hummer. Το συγκεκριμένο όχημα υπήρχε ως background κατά την ψηφιακή παρουσίαση της στρατηγικής της General Motors και όπως ήταν φυσικό κέντρισε τα βλέμματα.

Δεν υπήρξαν λεπτομέρειες σχετικά με το SUV Hummer EV, ωστόσο είναι σχεδόν βέβαιο πως θα έχει παρόμοια τεχνικά χαρακτηριστικά με την έκδοση pick-up. Το λανσάρισμά του στην αγορά αναμένεται να γίνει μετά από εκείνο της pick-up έκδοσης, δηλαδή προς το 2022.

Τι γνωρίζουμε για το pick-up Hummer EV

Θυμίζουμε ότι το φθινόπωρο του 2021 θα ξεκινήσει η παραγωγή της κορυφαίας έκδοσης του pick-up Hummer EV η οποία ονομάζεται Edition 1.

GMC Hummer EV
GMC Hummer EV

Η συγκεκριμένη, θα εφοδιάζεται με τρεις κινητήρες που η συνολική τους απόδοση θα φτάνει τους 1.000 hp (746 kW) και τα 15.592 Nm ροπής. Ενεργοποιώντας το σύστημα launch control «Watts to Freedom», το ηλεκτρικό θηρίο θα κάνει τη διαδικασία 0-96 km/h σε περίπου 3 δευτερόλεπτα!

Το Hummer EV χρησιμοποιεί τη νέα μπαταρία Ultium που έχει αναπτύξει η εταιρεία και η οποία υπόσχεται αυτονομία που ξεπερνά τα 563 χιλιόμετρα. Η μπαταρία υποστηρίζει ταχυφόρτιση έως 350 kW και μπορεί υπό αυτές τις συνθήκες μέσα σε 10 λεπτά να εξασφαλίσει αυτονομία 161 χιλιομέτρων. Αυτή θα είναι και η πρώτη έκδοση που θα βγει στην παραγωγή το φθινόπωρο του 2021 με τιμή εκκίνησης τα 112.595 δολάρια.

Θα υπάρξουν άλλες τρεις εκδόσεις πιο φθηνές, οι οποίες θα λανσαριστούν σταδιακά στην αγορά μέχρι την άνοιξη του 2024.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top