Close

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της SEAT στην παραγωγή το 2020

Την στρατηγική της για τα επόμενα χρόνια παρουσίασε η SEAT στο πλαίσιο της ετήσιας συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Μαδρίτη.

Σύμφωνα με το πλάνο που ανακοίνωσε ο πρόεδρος της φίρμας, Luca de Meo, μέχρι το 2020 η SEAT θα παρουσιάσει έξι νέα μοντέλα. Ανάμεσα σε αυτά περιλαμβάνεται και το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SEAT το οποίο θα βγει στην παραγωγή το 2020.

Πρόκειται για ένα compact hatchback που θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB, την οποία θα μοιράζεται με τα ηλεκτρικά μοντέλα I.D. της Volkswagen και θα έχει αυτονομία που θα φτάνει τα 500 km. Το μοντέλο θα ονομάζεται πιθανότατα Born, Born-E ή E-Born και παρά το γεγονός ότι θα έχει συμπαγείς διαστάσεις θα είναι πιο ευρύχωρο από το Leon.

Σύμφωνα με τη SEAT, το όχημα θα εφοδιάζεται με τα πιο προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας και infotainment της αγοράς, θα υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση τουλάχιστον Επιπέδου 2 και θα διατίθεται σε ανταγωνιστική τιμή.

“H SEAT θα παρουσιάζει ένα νέο αυτοκίνητο κάθε έξι μήνες μέχρι το 2020”, είπε χαρακτηριστικά ο Luca de Meo για να προσθέσει πως “το 2020 θα είναι η χρονιά εξηλεκτρισμού της SEAT με την παρουσίαση μιας plug-in υβριδικής έκδοσης του νέου Leon το οποιο θα κατασκευάζεται στο Martorell και θα έρχεται με αυτονομία τουλάχιστον 50 km, όπως επίσης και του πρώτο πλήρους ηλεκτρικού μοντέλου της φίρμας που θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group”.

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξακολουθήσουν να αποτελούν βασικό πυλώνα της εταιρείας, όπως επίσης και οι κινητήρες που τροφοδοτούνται με συμπιεσμένο φυσικό άεριο (CNG).

Το 2017 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για τη SEAT καθώς οι παραδόσεις οχημάτων ανήλθαν σε 468.400. “Ήταν ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα brands στην Ευρώπη”, ανέφεραν χαρακτηριστικά οι ιθύνοντες της εταιρείας.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top