Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα η BMW θα παρουσιάσει το 2024 μια αμιγώς ηλεκτρική καθώς και μια plug-in-hybrid έκδοση.
Στόχος της BMW, βάσει τουλάχιστον του πλάνου βιωσιμότητας που έχει θέσει, είναι μέχρι το 2030 να κυκλοφορούν πάνω από επτά εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα της μάρκας σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων τα δύο τρίτα θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.
Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν έχει ξεκινήσει με εντατικούς ρυθμούς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, η οποία μέχρι το 2023 θα περιλαμβάνει συνολικά 25 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Μάλιστα, αν πιστέψουμε το ρεπορτάζ του βρετανικού Car, τότε εντός της επόμενης τριετίας η γερμανική μάρκα θα βγάλει στην παραγωγή την ηλεκτρική έκδοση της M5!
H επόμενη γενιά της 5άρας αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2023 και θα έχει ηλεκτρικές και υβριδικές εκδόσεις.
Η νέα M5 θα ακολουθήσει το 2024 και σε έκδοση plug-in-hybrid αλλά και αμιγώς ηλεκτρική, όπως αναφέρει το Car.
Λέγεται μάλιστα πως το γερμανικό σεντάν θα εφοδιάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες (έναν στο μπροστινό άξονα και δύο στον πίσω) απόδοσης 335 ίππων έκαστος, με τη συνολική ιπποδύναμη να φτάνει τους 1.005 ίππους! Οι εν λόγω κινητήρες θα προέρχονται από τα i4 και iNext.
H συστοιχία μπαταριών θα είναι χωρητικότητας 135 kWh, με την αυτονομία της ηλεκτρικής BMW M5 να κυμαίνεται στα 700 χιλιόμετρα (κύκλος WLTP). Στο κομμάτι των επιδόσεων, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, η ηλεκτρική M5 θα χρειάζεται μόλις 2,9 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία του 0-100 km/h.
Όσον αφορά στην Plug-In Hybrid εκδοχή της Μ5, αυτή θα χρησιμοποιεί, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το υβριδικό σύνολο του επερχόμενου X8 M, που συνδυάζει τον 4.4 V8 TwinTurbo βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 200 ίππων. Η συνδυαστική δύναμη αναμένεται να φτάνει τους 750 ίππους.
Ηλεκτρικά σεντάν υπερεπιδόσεων
Και κάπως έτσι η κατηγορία των πολυτελών αμιγώς ηλεκτρικών σεντάν υπερεπιδόσεων παίρνει φωτιά. Το Tesla Model S παύει πια να παίζει μόνο του, καθώς στο παιχνίδι έχουν μπει η Porsche Taycan, εσχάτως το Lucid Air, ενώ εντός του 2021 περιμένουμε το Audi e-tron GT.
Ο ανταγωνισμός μεγαλώνει και αυτό μόνο θετικό αντίκτυπο μπορεί να έχει για τον καταναλωτή που αποκτά πλέον περισσότερες επιλογές.