Close

Elon Musk: Η αποδοτικότητα του Tesla Semi είναι 1,7 kWh/μίλι

Το πλήρως ηλεκτρικό ημιφορτηγό Tesla Semi Class 8, στην κορυφαία του διαμόρφωση, έχει αυτονομία 500 μιλίων (805 km) και κατανάλωση ενέργειας μικρότερη από 2 kWh/μίλι (1,24 kWh/km).

Aυτοί είναι οι αριθμοί που έχουν δοθεί επίσημα από τον κατασκευαστή, που όμως διστάζει να αποκαλύψει τη χωρητικότητα της μπαταρίας.

Αν αυτοί οι αριθμοί συνδυαστούν, μπορούμε να υπολογίσουμε ότι η εκτιμώμενη χωρητικότητα της μπαταρίας είναι μικρότερη από 1.000 kWh (1 MWh).

Μετά την πρόσφατη εκδήλωση για την έναρξη των παραδόσεων των Semi στους πελάτες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, έγραψε στο Twitter ότι η πραγματική απόδοση είναι ακόμη καλύτερη από τον επίσημο αριθμό των προδιαγραφών. Όπως ανέφερε, ο τρέχων αριθμός είναι 1,7 kWh/μίλι (1,06 kWh/km), με «καθαρή διαδρομή» έως 1,6 kWh/μίλι (0,99 kWh/km) και δυνατότητα 1,5 kWh/μίλι (0,93 kWh/km). ).

“Current efficiency is 1.7kWh/mile, but there is a clear path to 1.6, possibly 1.5”

Αυτό υποδεικνύει ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να είναι ακόμα μικρότερη. Παίρνοντας σαν δεδομένα 1,7 kWh/μίλι και 500 μίλια εμβέλειας, μπορεί να είναι περίπου 850 kWh.

Στις 25 Νοεμβρίου, η Tesla ολοκλήρωσε μια δοκιμαστική διαδρομή ενός πλήρως φορτωμένου Semi, το οποίο κάλυψε 500 μίλια από το Fremont έως το Sand Diego με μία φόρτιση. Η μπαταρία δεν είχε εξαντληθεί πλήρως και υπήρξε και αλλαγή ύψους πάνω από 4.000 πόδια.

Σύμφωνα με το γράφημα της εταιρείας, το Semi ξεκίνησε στο 97% κατάστασης φόρτισης (SOC) και κάλυψε 500 μίλια με 4% SOC να απομένει. Έχασε 93%, που θα έδειχνε ότι η θεωρητική εμβέλεια κατά τη διάρκεια της δοκιμής (100-0% SOC) θα ήταν 537,6 μίλια (865 km). Μια ποσοστιαία μονάδα SOC θα κάλυπτε περίπου 5,4 μίλια (8,7 χλμ.) οδήγησης.

Εάν χρησιμοποιήσουμε τώρα τις πληροφορίες του Elon Musk για 1,7 kWh/μίλι, θα αποδειχθεί ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας θα ήταν περίπου 914 kWh. Εάν η απόδοση μπορεί να βελτιωθεί σε 1,6 kWh/μίλι, το Tesla Semi θα χρειαζόταν μόνο 800 kWh για να οδηγήσει 500 μίλια. Θεωρητικά, με 1,5 kWh/μίλι, θα χρειαζόταν 750 kWh.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες με online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top