Electric Cars

Το ηλεκτρικό BMW iNext θα έχει αυτονομία 720 χιλιομέτρων;

Αυτονομία 720 χιλιομέτρων αναμένεται να έχει το ηλεκτρικό BMW iNext σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρείας στο περιθώριο της έκθεσης αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ.

Τα παραπάνω αναφέρει δημοσίευμα του Mototrend, επικαλούμενο δηλώσεις της ίδιας της εταιρείας.

Η BMW ανακοίνωσε το iNext τον Μάιο, στο ετήσιο συνέδριο επενδυτών της εταιρείας. Τότε, είχε αναφερθεί ότι η αυτονομία του θα ξεπερνά τα 480 χιλιόμετρα. Πλέον, η εταιρεία φαίνεται ότι προσθέτει κι άλλα χιλιόμετρα εμβέλειας, για τον ανταγωνιστή του Tesla Model 3.

To BMW iNext αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2021 και θα βασίζεται στο πρωτότυπο NEXT 100 που βλέπουμε και στην φωτογραφία.

Το iNext Concept αποτελεί την προεπισκόπηση του μελλοντικού crossover πολυτέλειας μεσαίου μεγέθους για τη BMW, η οποία δίνει έμφαση στους ηλεκτρικούς κινητήρες και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης. Το iNext θα διαθέτει αυτονομία επιπέδου 3 όταν κυκλοφορήσει και έναν χρόνο αργότερα θα αναβαθμιστεί σε αυτονομία επιπέδου 4. Επίσης, η εταιρεία έχει αναφέρει ότι θα υπάρξει μια λειτουργία “Boost”, η οποία θα προβάλλει συμβουλές για οδηγική απόδοση στο παρμπρίζ.

Πάντως, η BMW δεν ανέφερε σε ποια πρότυπα βασίζεται η αυτονομία, αλλά πολύ συχνά αναφέρεται στο NEDC, το οποίο δεν ανταποκρίνεται πάντα σε πραγματικές συνθήκες.

Να σημειωθεί ότι πέρυσι, ο Ian Robertson, επικεφαλής πωλήσεων και Marketing της εταιρείας, εξέφρασε τις αμφιβολίες του ότι η Tesla θα μπορέσει να παράγει σε μεγάλο όγκο το Tesla Model 3 στα 35.000 δολάρια και δήλωσε ότι το BMW iNext θα είναι ο πραγματικός ανταγωνιστής στον ίδιο τομέα.

Μέχρι στιγμής η Tesla δεν κατάφερε να τον διαψεύσει καθώς μόλις πρόσφατα ξεκίνησαν την παραγωγή μεγάλου όγκου του Tesla Model 3 και η βασική έκδοση δεν γίνεται στα 35.000 δολάρια αν και η εταιρεία ισχυρίζεται ότι αυτό θα αλλάξει τους επόμενους μήνες.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Tesla: Αλλάζει τα σχέδιά της για την κατασκευή φθηνότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Tesla ανακοίνωσε ότι αλλάζει το σχέδιό της να εισαγάγει φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα…

24/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.