Αυτόνομη οδήγηση: Ανάλυση του Επιπέδου 3 (Level 3)
Close

Αυτόνομη οδήγηση: Ανάλυση του Επιπέδου 3 (Level 3)

Τι ισχύει για την αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 (Level 3), ποιος ο ρόλος του οδηγού και πότε θα βγουν στην παραγωγή αυτοκίνητα που θα υποστηρίζουν αυτό το Επίπεδο;

Στο Επίπεδο 3 (Level 3) –από τα πέντε συνολικά– της αυτόνομης οδήγησης, ο οδηγός και το όχημα θα μπορούν να μοιράζονται την ευθύνη για τον έλεγχο του οχήματος για πρώτη φορά.

Τα αυτοκίνητα που θα υποστηρίζουν αυτό το Επίπεδο, αναμένεται να βγουν στην παραγωγή το 2021.

Αυτόνομη οδήγηση: Ποιο Επίπεδο (Level) υποστηρίζουν τα σημερινά αυτοκίνητα;

Θα μπορούν να κινούνται τελείως αυτόνομα και να αναλαμβάνουν τον έλεγχο όταν υπάρχει νησίδα στη μέση, όπως για παράδειγμα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας ή αυτοκινητόδρομους.

Στο διάστημα αυτό, ο οδηγός θα μπορεί να ξεκουράζεται ή να ασχολείται με άλλες δραστηριότητες (eyes off), ωστόσο σε περίπλοκες καταστάσεις, θα πρέπει να είναι σε θέση να αναλάβει τον έλεγχο του οχήματος μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, μετά από προτροπή του συστήματος.

Όπως για παράδειγμα σε μια νέα σειρά οδικών έργων με συγκεχυμένη σήμανση και περίπλοκη διάταξη λωρίδων.

Σε κάθε περίπτωση, σε αυτό το Επίπεδο ο οδηγός χρειάζεται άδεια οδήγησης και πρέπει να είναι σε θέση να αναλαμβάνει ανά πάσα στιγμή τον πλήρη έλεγχο εφόσον του ζητηθεί από το σύστημα.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top