Self-Driving

Έτοιμη η Uber να ξεκινήσει διαδρομές με αυτόνομα οχήματά χωρίς οδηγούς ασφαλείας

Έτοιμη να ξεκινήσει να μεταφέρει επιβάτες στα αυτόνομα οχήματά της χωρίς οδηγούς ασφαλείας φέρεται η Uber, σύμφωνα με τον Eric Meyhofer, επικεφαλής Προηγμένων Τεχνολογιών της εταιρείας.

Παρόλο που ο Meyhofer δεν έδωσε συγκεκριμένες ημερομηνίες, ανέφερε ότι η Uber θα επιτύχει τον στόχο της στο ίδιο χρονοδιάγραμμα με τους ανταγωνιστές της.

Σύμφωνα με τον Meyhofer, η Uber δεν θα αναπτύξει αυτόνομα οχήματα χωρίς οδηγούς αν δεν είναι ασφαλή και πρόσθεσε ότι η εταιρεία “κινείται επιθετικά” προς αυτή την κατεύθυνση, δηλαδή των πραγματικών αυτόνομων οχημάτων χωρίς οδηγό. Ο ίδιος διευκρίνισε ότι η εταιρεία ξεκίνησε με δύο άτομα όταν ξεκίνησαν τα πιλοτικά προγράμματα αυτόνομης οδήγησης το 2016, αλλά πλέον στο όχημα υπάρχει μόνο ένα. Αρχικά, το ένα άτομο βρισκόταν πίσω από το τιμόνι και το δεύτερο παρακολουθούσε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Πλέον το δεύτερο άτομο δεν είναι απαραίτητο.

Όμως, παρά τις δηλώσεις του, η εταιρεία θα πρέπει να κινηθεί γρήγορα αν θέλει να ανταποκριθεί στον ανταγωνισμό καθώς ήδη η Google Waymo ήδη έχει ξεκινήσει να λειτουργεί αυτόνομα οχήματα χωρίς οδηγούς ασφαλείας πίσω από το τιμόνι. Όμως αυτά μέχρι στιγμής δεν μεταφέρουν επιβάτες ενώ επίσης ένας εργαζόμενος της Waymo συνοδεύει κάθε όχημα. Η General Motors επίσης σχεδιάζει να λανσάρει οχήματα χωρίς χειροκίνητο έλεγχο το 2019.

Όπως ανέφερε ο Meyhofer, η Uber έχει 215 δοκιμαστικά αυτόνομα οχήματα, τα οποία μεταφέρουν επιβάτες χωρίς οδηγό ασφαλείας σε Phoenix, San Francisco, Pittsburgh και Toronto. Τα οχήματα καλύπτουν 128.000 χιλιόμετρα εβδομαδιαίως και έχουν πραγματοποιήσει 50.000 διαδρομές επί πληρωμή. Να σημειωθεί ότι η Uber έχει παραγγείλει 24.000 Volvo XC90s, τα οποία θα μετατραπούν σε αυτόνομα οχήματα.

Παρόμοια με τη Waymo και η Uber θα δοκιμάσει τα αυτόνομα οχήματά της σε συγκεκριμένη περιοχή. Πρόκειται για μια περιοχή η οποία έχει ήδη χαρτογραφηθεί πλήρως και δε χιονίζει. Ως γνωστόν, το χιόνι μπορεί να αποκρύψει τις λωρίδες και άλλα στοιχεία, τα οποία είναι απαραίτητα στα οχήματα για να προσανατολίζονται. Αν και πολλές εταιρείες θεωρούν ότι οι περιοχές με χιόνι είναι απαραίτητες για την εξέλιξη των αυτόνομων οχημάτων, τασχέδια της Uber είναι να ξεκινήσει χωρίς οδηγούς ασφαλείας σε λιγότερο προκλητικές συνθήκες.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.