autonomous driving

Αυτόνομα αυτοκίνητα, AR και drones περιμένουν ότι θα χρησιμοποιήσουν οι καταναλωτές μέχρι το 2025

Αυτόνομα αυτοκίνητα, drones, chatbots, AR & VR είναι κάποιες από τις τεχνολογίες που οι καταναλωτές της περιοχής ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική) περιμένουν ότι θα χρησιμοποιήσουν μέχρι το 2025, σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας.

Η 4η βιομηχανική επανάσταση έχει ως κύριο χαρακτηριστικό την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, η οποία επηρεάζει κάθε έκφανση της ζωής μας. Η συνύπαρξη του ψηφιακού με τον φυσικό κόσμο είναι γεγονός, με τον κόσμο να έχει συμβιβαστεί με την ιδέα και να προσαρμόζεται (ή να προσπαθεί τουλάχιστον) στη νέα πραγματικότητα.

Το αυτό ισχύει -σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό- για τις επιχειρήσεις που προσφέρουν υπηρεσίες και αγαθά. Η μετάβαση στην επόμενη μέρα καθιστά απαραίτητη την αλλαγή νοοτροπίας και την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών ώστε να μπορέσουν να συμβαδίσουν με τις υψηλές απαιτήσεις της εποχής. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός (digital transformation) είναι επιβεβλημένος για όσες επιχειρήσεις θέλουν να έχουν και επόμενη μέρα.

Η υιοθέτηση τεχνολογικών λύσεων όμως δεν αποτελεί πανάκεια, αν δεν συνδυαστεί με σημαντικές αλλαγές στο εσωτερικό της εκάστοτε εταιρείας. Και αυτό διότι στη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού, το σημαντικότερο κομμάτι είναι η αποδοχή της νέας πραγματικότητας και η διάθεση για μετασχηματισμό, αλλάζοντας ριζικά την νοοτροπία. Απαιτεί ένα καλά οργανωμένο πλάνο με στόχους που αναθεωρούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα, ηγέτες αποφασισμένους να προχωρήσουν το πλάνο τους, να στηρίξουν το υπάρχον δυναμικό και να επενδύσουν σε καταρτισμένο προσωπικό. Ο μετασχηματισμός είναι μια αέναη διαδικασία, στο επίκεντρο της οποίας θα πρέπει να βρίσκεται πάντα ο πελάτης και οι ανάγκες του.

Στην πρόσφατη έρευνα «Experience 2030: The Future of Customer Experience EMEA» προέκυψαν άκρως ενδιαφέροντα ευρήματα, ειδικά στο κομμάτι που έχει να κάνει με τη χρήση της τεχνολογίας.

Η έρευνα εκπονήθηκε από τις εταιρείες Futurum Research και SAS και έλαβαν μέρος περισσότεροι από 1.000 καταναλωτές, στελέχη επιχειρήσεων και μάρκετινγκ, επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον τεχνολογικό τομέα, από 23 χώρες, καθώς επίσης και περισσότερες από 20 εταιρείες από τη Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Οι καταναλωτές στην περιοχή EMEA είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες χρησιμοποιώντας αρκετές από αυτές στην καθημερινότητά τους. Και μέχρι το 2025 αναμένεται να χρησιμοποιήσουν κι άλλες, σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από την έρευνα.

Η Audi χρησιμοποιεί drones
Πάμε να δούμε κάποια στοιχεία αναλυτικά:
  • Το 60% περιμένει ότι μέχρι το 2025 τα drones θα αποτελούν μέρος του brand experience. (81% μέχρι το 2030).
  • Το 65% περιμένει πως μέχρι το 2025 θα απευθύνεται σε chatbots για ερωτήσεις και υποστήριξη από τα brands. (81% μέχρι το 2030).
  • Το 50% αναμένει πως μέχρι το 2025 θα έχει κάνει διαδρομή με αυτόνομο όχημα. (78% μέχρι το 2030).
  • To 61% αναφέρει πως μέχρι το 2025 η χρήση τεχνολογιών AR (Augmented Reality) και VR (Virtual Reality) θα αποτελεί μέρος της καταναλωτικής εμπειρίας. (79% μέχρι το 2030).
  • Το 62% περιμένει ότι μέχρι το 2025 θα χρησιμοποιεί έξυπνους βοηθούς για την επικοινωνία με brands, οργανισμούς και δημόσιες υπηρεσίες. (80% μέχρι το 2030)

Επιπλέον, το 44% των καταναλωτών από την περιοχή ΑΜΕΑ πιστεύει ότι ήδη χρησιμοποιεί πολύ τεχνολογία στη ζωή του, ενώ το 46% πιστεύει πως ξοδεύει πολλά χρήματα σε τεχνολογία που δεν του είναι χρήσιμη.

«Δεν αρκεί μόνο η πελατοκεντρική προσέγγιση»

«Οι έξυπνες συσκευές έχουν τη δυνατότητα να αντικαταστήσουν (ή να αγκαλιάσουν) το κινητό οικοσύστημα και να συνδυάσουν με συσκευές επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για να προσφέρουν συναρπαστικές εμπειρίες που θα αυξήσουν το engagement», σημειώνει η εταιρεία Futurum Research και προσθέτει: «Για τα brands, αυτό το νέο επίπεδο αποδοχής και προσδοκίας των καταναλωτών, δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τη διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τους καταναλωτές. Όμως, τόσο τα brands όσο και οι κυβερνητικές οντότητες πρέπει να κατανοήσουν ότι δεν αρκεί μόνο η πελατοκεντρική προσέγγιση για να συμβεί αυτό, αλλά ένα νέο επίπεδο ανθρώπων, διαδικασιών και τεχνολογίας».

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *