Close

Audi RS e-tron GT: Στη Ρόδο η παγκόσμια παρουσίαση του ηλεκτρικού GT

Audi RS e-tron GT

Audi RS e-tron GT

Δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο φιλοξένησε η Ρόδος στο πλαίσιο της παγκόσμιας παρουσίασης του αμιγώς ηλεκτρικού Audi RS e-tron GT. Δείτε φωτογραφίες.

To νησί της Ρόδου επέλεξε η Audi για την παγκόσμια παρουσίαση του αμιγώς ηλεκτρικού Audi RS e-tron GT, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο ψήφο εμπιστοσύνης στη χώρα μας, σε μια ομολογουμένως δύσκολη συγκυρία (όχι μόνο για τα ελληνικά δεδομένα) λόγω της πανδημίας του covid-19.

H δημοσιογραφική παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Audi e-tron GT σε επιλεγμένο αριθμό ΜΜΕ από όλο τον κόσμο, αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση για τη χώρα και φυσικά το νησί, το οποίο για τα ελληνικά δεδομένα τουλάχιστον, πρωτοπορεί όσον αφορά στην υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης.

Audi RS e-tron GT
Audi RS e-tron GT

Η έκδοση παραγωγής του νέου αμιγώς ηλεκτρικό Gran Turismo της εταιρείας από το Ίνγκολσταντ αναμένεται να παρουσιαστεί μέχρι το τέλος του έτους, ωστόσο κάποιοι εκπρόσωποι του εδικού Τύπου είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια πρώτη γεύση.

Συνολικά πέντε Audi RS e-tron GT, σε επίπεδο πρωτότυπου και με ειδικό καμουφλάζ που άφηνε έντεχνα να διαγραφούν μερικά μόνο στοιχεία της σιλουέτας του μοντέλου, αφίχθηκαν στο Νησί των Ιπποτών στα μέσα Οκτωβρίου.

Από τις 20 Οκτωβρίου και για περίπου δύο εβδομάδες, δημοσιογράφοι από Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία, Σκανδιναβία, ακόμα και τη μακρινή Αυστραλία – ανάμεσά τους και τρεις Έλληνες – είχαν την ευκαιρία για μία πρώτη γνωριμία με το Audi RS e-tron GT στους δρόμους του νησιού. Σε φιδίσιες ορεινές αλλά και παραθαλάσσιες διαδρομές, το σπορ ηλεκτρικό μοντέλο εντυπωσίασε με τα δυναμικά του χαρακτηριστικά ενώ στο πέρασμά του τραβούσε διαρκώς τόσο τα βλέμματα όσο και τους φακούς κινητών τηλεφώνων και φωτογραφικών μηχανών των περαστικών.

Το Audi RS e-tron GT είναι ένα σπορ coupe μοντέλο με ηλεκτροκινητήρες τόσο εμπρός όσο και πίσω, τετραδιεύθυνση και την πλέον προηγμένη τεχνολογία, που έρχεται να προστεθεί στην κορυφή της γκάμας ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Audi.

Audi E-Tron GT Tech Specs

Τα πλήρη τεχνικά στοιχεία του μοντέλου δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, καθώς η επίσημη αποκάλυψή του αναμένεται προς το τέλος του έτους. Η Audi, δίνοντας απλά μία πρόγευση έχει ενημερώσει ότι η ισχύς θα είναι 598 PS και θα αυξάνεται σε 646 PS σε λειτουργία overboost, για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Η ροπή θα έχει τη θηριώδη τιμή των 830 Nm ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα. Οι αριθμοί εντυπωσιάζουν και αυτό οφείλεται – εκτός του προηγμένου κινητήριου συστήματος – και στη μπαταρία των 93,4 kWh (83,7 kWh, net) που φιλοξενείται στο πάτωμα του σπορ αυτοκινήτου.

Audi RS e-tron GT
Audi RS e-tron GT Tech Specs
Audi RS e-tron GT
Audi RS e-tron GT Tech Specs
Ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα

Η παραγωγή του Audi e-tron GT θα ξεκινήσει στο τέλος του 2020, και σύμφωνα με την Kosmocar, η Ρόδος ή κάποια άλλη περιοχή της χώρας μας βρίσκονται ψηλά στη λίστα με τους υποψήφιους προορισμούς για να φιλοξενήσουν την επίσημη παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση του Audi e-tron GT, το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Η εκδήλωση ήρθε να προστεθεί στο πρόγραμμα «Smart & Sustainable Island» που αφορά στην Αστυπάλαια, όπως ανακοινώθηκε από την Ελληνική Δημοκρατία και το Volkswagen Group αλλά και την παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση της νέας Skoda Octavia, νωρίτερα το 2020, στην Κρήτη, η οποία αναβήθηκε την τελευταία στιγμή λόγω της πανδημίας.

Audi RS e-tron GT / Ρόδος
Audi RS e-tron GT
Audi RS e-tron GT / Ρόδος
Audi RS e-tron GT
Audi RS e-tron GT / Ρόδος
Audi RS e-tron GT
Audi RS e-tron GT
Audi RS e-tron GT
Audi RS e-tron GT
Audi RS e-tron GT
Audi RS e-tron GT
Audi RS e-tron GT
Audi RS e-tron GT
Audi RS e-tron GT

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top