Σύμφωνα με δημοσίευμα βρετανικού περιοδικού, το Audi E-Tron GT RS θα εφοδιάζεται με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες συνολικής απόδοσης 700 hp.
Και ενώ μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους περιμένουμε τα επίσημα αποκαλυπτήρια της έκδοσης παραγωγής του Audi E-Tron GT, δημοσίευμα φέρνει στο φως τεχνικές λεπτομέρειες για την κορυφαία έκδοση του μοντέλου, την E-Tron GT RS η οποία θα έρθει το 2021.
Το Audi E-Tron GT χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα πάνω στην οποία πατά και η Porsche Taycan, μόνο που απ’ ότι φαίνεται στην περίπτωση του GT RS θα υπάρξει μια σημαντική διαφοροποίηση όσον αφορά στους κινητήρες.
Η κορυφαία έκδοση της Taycan, η Turbo S εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 750 hp (560 kW) και 1.050 Nm ροπής. Στην περίπτωση του E-Tron GT RS, η Audi Sport φαίνεται πως θα ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο, σύμφωνα τουλάχιστον με το ρεπορτάζ του AutoExpress.
Το βρετανικό περιοδικό σημειώνει επικαλούμενο πηγές που δεν αποκαλύπτει, ότι το E-Tron GT RS θα εφοδιάζεται με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες που θα είναι τοποθετημένοι ένας στον εμπρόσθιο άξονα και δύο στον πίσω.
Αυτή η επιλογή δεν σημαίνει απαραιτήτως πως η κορυφαία έκδοση του E-Tron θα έχει μεγαλύτερη απόδοση από την αντίστοιχη έκδοση της Taycan. Και αυτό διότι σύμφωνα με το AutoExpress, το E-Tron GT RS θα αποδίδει 700 hp, ενώ θα χρειάζεται περίπου 3 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία του 0-100 km/h (2,8 χρειάζεται η Taycan Turbo S). Θα εφοδιάζεται με μπαταρία 95 kWh και η αυτονομία του θα κυμαίνεται στα 400 χιλιόμετρα.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το Audi E-Tron GT RS θα είναι σαφώς πιο προσιτό από την Porsche Taycan Turbo S, καθώς η τιμή του στη Μεγάλη Βρετανία θα κυμαίνεται στα 155.000 δολάρια, τη στιγμή που η τοπ έκδοση της Porsche λανσάρεται στις ΗΠΑ με τιμή 185.000 δολάρια.