Close

Audi E-Tron GT RS: Θα έχει τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες και απόδοση 700 hp;

Audi E-Tron GT

Audi E-Tron GT

Σύμφωνα με δημοσίευμα βρετανικού περιοδικού, το Audi E-Tron GT RS θα εφοδιάζεται με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες συνολικής απόδοσης 700 hp.

Και ενώ μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους περιμένουμε τα επίσημα αποκαλυπτήρια της έκδοσης παραγωγής του Audi E-Tron GT, δημοσίευμα φέρνει στο φως τεχνικές λεπτομέρειες για την κορυφαία έκδοση του μοντέλου, την E-Tron GT RS η οποία θα έρθει το 2021.

Το Audi E-Tron GT χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα πάνω στην οποία πατά και η Porsche Taycan, μόνο που απ’ ότι φαίνεται στην περίπτωση του GT RS θα υπάρξει μια σημαντική διαφοροποίηση όσον αφορά στους κινητήρες.

Η κορυφαία έκδοση της Taycan, η Turbo S εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 750 hp (560 kW) και 1.050 Nm ροπής. Στην περίπτωση του E-Tron GT RS, η Audi Sport φαίνεται πως θα ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο, σύμφωνα τουλάχιστον με το ρεπορτάζ του AutoExpress.

Το βρετανικό περιοδικό σημειώνει επικαλούμενο πηγές που δεν αποκαλύπτει, ότι το E-Tron GT RS θα εφοδιάζεται με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες που θα είναι τοποθετημένοι ένας στον εμπρόσθιο άξονα και δύο στον πίσω.

Αυτή η επιλογή δεν σημαίνει απαραιτήτως πως η κορυφαία έκδοση του E-Tron θα έχει μεγαλύτερη απόδοση από την αντίστοιχη έκδοση της Taycan. Και αυτό διότι σύμφωνα με το AutoExpress, το E-Tron GT RS θα αποδίδει 700 hp, ενώ θα χρειάζεται περίπου 3 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία του 0-100 km/h (2,8 χρειάζεται η Taycan Turbo S). Θα εφοδιάζεται με μπαταρία 95 kWh και η αυτονομία του θα κυμαίνεται στα 400 χιλιόμετρα.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το Audi E-Tron GT RS θα είναι σαφώς πιο προσιτό από την Porsche Taycan Turbo S, καθώς η τιμή του στη Μεγάλη Βρετανία θα κυμαίνεται στα 155.000 δολάρια, τη στιγμή που η τοπ έκδοση της Porsche λανσάρεται στις ΗΠΑ με τιμή 185.000 δολάρια.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top