Close

Arrival: Εξασφάλισε χρηματοδότηση από funds της BlackRock και ετοιμάζει το πρώτο της Microfactory

Arrival Bus and Van

Arrival Bus and Van

Νέος στρατηγικός συνεργάτης για την βρετανική start-up Arrival η οποία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους 118 εκατομμυρίων δολαρίων από funds που διαχειρίζεται η BlackRock.

Μια άκρως σημαντική εξέλιξη που έρχεται λίγα 24ωρα μετά την ανακοίνωση της Arrival για την κατασκευή του πρώτου της Microfactory στο York County της Νότιας Καρολίνας, μια επένδυση ύψους 46 εκατομμυρίων δολαρίων που θα δημιουργήσει 240 νέες εργασίας.

H λειτουργία του Microfactory αναμένεται να ξεκινήσει το 2ο 3μηνο του 2021 και η παραγωγή το 4ο 3μηνο του έτους. Σύμφωνα με την εταιρεία, κάθε Microfactory έχει τη δυνατότητα παραγωγής 10.000 βαν και 1.000 λεωφορείων σε ετήσια βάση.

Η εμπιστοσύνη που επιδεικνύει η BlackRock στην Arrival αντικατοπτρίζει τη σημαντική ευκαιρία για ηλεκτρικά οχήματα που παρουσιάζεται στην αγορά και ιδιαίτερα στην κατηγορία εμπορικών οχημάτων.

Arrival Microfactory
Arrival Microfactory
Ποια είναι και τι κάνει η Arrival

Η Arrival ιδρύθηκε το 2015 από τον Ρώσο Denis Sverdlov και διαθέτει εγκαταστάσεις σε Αγγλία (Λονδίνο, Banbury, Bicester), Γερμανία, Αμερική, Ρωσία και Ολλανδία, ενώ η βάση του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης (R&D) βρίσκεται στο Banbury.

Σε αυτά τα πέντε χρόνια ύπαρξής της έχει καταφέρει να χαρακτηριστεί «μονόκερος» (unicorn), με την αξία της να αποτιμάται αυτή τη στιγμή σε 3 δισεκατομμύρια ευρώ.

Στις αρχές του 2020 εξασφάλισε μια τεράστια παραγγελία 10.000 ηλεκτρικών βαν από την UPS, με προοπτική για άλλα 10.000, καθώς επίσης και χρηματοδότηση από το Hyundai Motor Group (Ηyundai και Kia).

Παρακλάδια της Arrival είναι η Roborace που ασχολείται με ανάπτυξη τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης και η Charge που πρόσφατα έβγαλε σε περιορισμένη παραγωγή μια ηλεκτρική Ford Mustang 1967.

Arrival Microfactory
Arrival Microfactory
Τι ακριβώς είναι τα Μicrofactories;

Τα Μicrofactories αποτελούν μια από τις βασικές ιδέες της στρατηγικής της Arrival. Πρόκειται για μικρές, ευέλικτες μονάδες παραγωγής και αποτελούν στην ουσία μια διαφορετική προσέγγιση στην νοοτροπία κατασκευής και μπορούν να στηθούν μέσα σε λίγους μήνες. Βασικό χαρακτηριστικό είναι η αρθρωτή μορφή των προϊόντων, κάτι που δεν μπορεί να επιτευχθεί με τις γραμμές παραγωγής του 20ου αιώνα.

Κάθε Μicrofactory μπορεί να κατασκευάζει οποιοδήποτε όχημα περιλαμβάνει η προϊοντική γκάμα της Arrival. Το σχέδιο είναι η δημιουργία 1.000 τέτοιων εγκαταστάσεων σε όλον τον κόσμο μέχρι το 2026. Για την ολοκλήρωση ενός micofactory δεν απαιτούνται περισσότεροι από τρεις μήνες.

H «ελληνική» Arrival

Στην Arrival εργάζονται αρκετοί Έλληνες επιστήμονες αρκετοί εκ των οποίων έχουν αναλάβει νευραλγικά πόστα. Μια τέτοια περίπτωση είναι και ο Μάνος Πολιούδης, ο αρχιμηχανικός της Arrival που τον Σεπτέμβριο είχε μιλήσει στο Autonomous.gr παρουσιάζοντας αναλυτικά τα στοιχεία που καθιστούν την εταιρεία ιδιαίτερη και της δίνουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top