Close

Ampere: Η νέα εταιρεία της Renault που φιλοδοξεί να γίνει ηγέτης στα EV

O όμιλος Renault ανακοίνωσε μια αποκλειστική νέα επιχείρηση, που ονομάζεται Ampere, ως μέρος του τρίτου σταδίου του «Renaulution», προκειμένου να ασχολείται με τα ηλεκτρικά οχήματα και το software.

Το αφεντικό, Luca de Meo, σχεδιάζει να στρέψει την εταιρεία στο να γίνει αυτό που αποκαλεί «μια αυτοκινητοβιομηχανία επόμενης γενιάς».

Η εταιρεία σχεδιάζει να διαθέσει το Ampere στο χρηματιστήριο του Παρισιού από το δεύτερο εξάμηνο του 2023, διατηρώντας την «ισχυρή» πλειοψηφία των μετοχών για τον εαυτό της.

Η Ampere περιγράφεται ως κατασκευαστής από μόνη της και θα βρίσκεται δίπλα στη Renault, την Alpine, τη Dacia και τη μάρκα κινητικότητας Mobilize στο πρόσφατα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου Renault.

Θα απασχολεί περίπου 10.000 προσωπικό – περίπου 3.500 από τους οποίους θα είναι μηχανικοί και μισοί από αυτούς ειδικοί λογισμικού – και «θα φέρει τα καλύτερα και των δύο κόσμων: τεχνογνωσία και πλεονεκτήματα από τον Όμιλο Renault με εστίαση και ευελιξία ενός καθαρού παίκτη EV».

Σύμφωνα με το πλάνο της εταιρείας, μέχρι το 2030, η Ampere θα έχει μια σειρά από έξι αμιγώς ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα προς πώληση, που θα καλύπτουν το 80% της κύριας δεξαμενής κερδών των EV. Τέσσερα από αυτά έχουν ήδη αποκαλυφθεί ή έχουμε δει λεπτομερές preview: το Renault 5 Electric, το Renault 4 Electric, το Renault Mégane E-Tech Electric και το Renault Scenic Electric.

Ακόμα, στοχεύει να παράγει περίπου ένα εκατομμύριο EV για τη μάρκα Renault το 2031.

Η Renault επισημαίνει τρεις «ραχοκοκαλιές τεχνολογίας» που κάνουν το Ampere μοναδικό στην αγορά. Πρώτα είναι ο νέος κόμβος παραγωγής ElectriCity της εταιρείας στη βόρεια Γαλλία, ο οποίος θα παράγει ένα αυτοκίνητο σε λιγότερο από 10 ώρες από το 2025 και έχει το 80% των προμηθευτών του σε απόσταση 200 μιλίων.

Δεύτερο είναι ένα ευρωπαϊκό δίκτυο συνεργαζόμενων εταιρειών που θα ενισχύσει τη βιωσιμότητα των διαδικασιών παραγωγής της και θα ενισχύσει τον έλεγχο του κόστους. Η εταιρεία λέει ότι θα χρησιμοποιήσει αυτό το δίκτυο για να αποκτήσει την 80 GWh χωρητικότητας μπαταρίας που είναι απαραίτητη για τα EV που θα παράγει μέχρι το 2030.

Τρίτον είναι η εστίαση στην τεχνολογία «οχημάτων που καθορίζονται από λογισμικό» (SDV), την οποία η Renault βλέπει ως το μέλλον της βιομηχανίας στο σύνολό της. Ο στόχος είναι να παραχθούν αυτοκίνητα που μπορούν να αναβαθμιστούν σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους, μπορούν να μάθουν από τους χρήστες τους και να διατηρήσουν ισχυρούς δεσμούς με τον κατασκευαστή τους – φέρνοντας έτσι νέες ροές εσόδων.

Η Ampere θα λανσάρει το πρώτο «SDV» του Ομίλου Renault το 2026, το οποίο θα αναπτύξει σε συνεργασία με τον συνεργάτη λογισμικού Qualcomm Technologies και τον πάροχο πλατφόρμας και cloud Google. Η συνεργασία με καθιερωμένους τεχνολογικούς κολοσσούς θα μειώσει το κόστος, θα επιταχύνει τους χρόνους ανάπτυξης, θα ενισχύσει την ευελιξία και θα «αυξήσει την αξία για τους τελικούς χρήστες», λέει η Renault.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top