Από ότι φαίνεται, τα ηλεκτρικά BMW i3 και i8 ήταν μόνο η αρχή για την Γερμανική κατασκευάστρια αυτοκινήτων, η οποία μέχρι το 2020 θέλει όλα τα αυτοκίνητά της να έχουν κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Harald Kruger.
Σε μια συνέντευξη του, ο Harald Kruger, αναφέρει ότι οι γρήγορα επιταχυνόμενοι ηλεκτροκινητήρες αποτελούν μια ενίσχυση της υπογραφής της BMW για “γνήσια οδηγική απόλαυση”, συνώνυμο των BMW οχημάτων του παρελθόντος. Επιπλέον, σημειώνει ότι τα όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα θα διατηρήσουν τα σπορ χαρακτηριστικά που βρίσκονται σήμερα στις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, το οποίο αποτελεί μια πολύ καλή είδηση για τους φαν της BMW.
Παρόμοια με την τρέχουσα σειρά BMW 330E και 530E, τα νέα μοντέλα θα έχουν το νέο “ηλεκτρικό” iPerformance sub-brand. Οι BMW σειρά 2, σειρά 4, σειρά 6 και ολόκληρη η κατηγορία των SUV (εκτός του BMW X5 το οποίο είναι ήδη σε αυτή την κατηγορία), θα έχουν αυτόν το νέο χαρακτηρισμό από το 2020.
Ωστόσο, παρόλο που η BMW κάνει ένα μεγάλο άνοιγμα στις ηλεκτρικές εκδόσεις για σχεδόν όλα τα αυτοκίνητά της, αυτά δεν αναμένεται να αντικαταστήσουν εντελώς τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερική καύσης. Η ίδια η BMW πιστεύει ότι μέχρι το 2025, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα ξεπερνάνε το 20% του όγκου των πωλήσεων. Την ίδια χρονιά, η BMW προβλέπει την εισαγωγή ενός αριθμού οχημάτων με κυψέλες υδρογόνου, τα οποία θα καταλάβουν ένα μικρό κομμάτι των πωλήσεων.
Από την ημέρα που δημιουργήθηκε το sub-brand BMW i, η εταιρεία έχει πουλήσει πάνω από 100.000 ηλεκτρικά οχήματα. Η BMW ελπίζει να διπλασιάσει αυτό τον αριθμό μέσα στο 2017, με την εισαγωγή ενός σπορ i3 και τις plug-in εκδόσεις της σειράς 5 και του Mini Countryman. To Countryman θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα υπό την επωνυμία Mini.