Το πλήρως ηλεκτρικό ημιφορτηγό Tesla Semi Class 8, στην κορυφαία του διαμόρφωση, έχει αυτονομία 500 μιλίων (805 km) και κατανάλωση ενέργειας μικρότερη από 2 kWh/μίλι (1,24 kWh/km).
Aυτοί είναι οι αριθμοί που έχουν δοθεί επίσημα από τον κατασκευαστή, που όμως διστάζει να αποκαλύψει τη χωρητικότητα της μπαταρίας.
Αν αυτοί οι αριθμοί συνδυαστούν, μπορούμε να υπολογίσουμε ότι η εκτιμώμενη χωρητικότητα της μπαταρίας είναι μικρότερη από 1.000 kWh (1 MWh).
Μετά την πρόσφατη εκδήλωση για την έναρξη των παραδόσεων των Semi στους πελάτες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, έγραψε στο Twitter ότι η πραγματική απόδοση είναι ακόμη καλύτερη από τον επίσημο αριθμό των προδιαγραφών. Όπως ανέφερε, ο τρέχων αριθμός είναι 1,7 kWh/μίλι (1,06 kWh/km), με «καθαρή διαδρομή» έως 1,6 kWh/μίλι (0,99 kWh/km) και δυνατότητα 1,5 kWh/μίλι (0,93 kWh/km). ).
“Current efficiency is 1.7kWh/mile, but there is a clear path to 1.6, possibly 1.5”
Αυτό υποδεικνύει ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να είναι ακόμα μικρότερη. Παίρνοντας σαν δεδομένα 1,7 kWh/μίλι και 500 μίλια εμβέλειας, μπορεί να είναι περίπου 850 kWh.
Στις 25 Νοεμβρίου, η Tesla ολοκλήρωσε μια δοκιμαστική διαδρομή ενός πλήρως φορτωμένου Semi, το οποίο κάλυψε 500 μίλια από το Fremont έως το Sand Diego με μία φόρτιση. Η μπαταρία δεν είχε εξαντληθεί πλήρως και υπήρξε και αλλαγή ύψους πάνω από 4.000 πόδια.
Σύμφωνα με το γράφημα της εταιρείας, το Semi ξεκίνησε στο 97% κατάστασης φόρτισης (SOC) και κάλυψε 500 μίλια με 4% SOC να απομένει. Έχασε 93%, που θα έδειχνε ότι η θεωρητική εμβέλεια κατά τη διάρκεια της δοκιμής (100-0% SOC) θα ήταν 537,6 μίλια (865 km). Μια ποσοστιαία μονάδα SOC θα κάλυπτε περίπου 5,4 μίλια (8,7 χλμ.) οδήγησης.
Εάν χρησιμοποιήσουμε τώρα τις πληροφορίες του Elon Musk για 1,7 kWh/μίλι, θα αποδειχθεί ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας θα ήταν περίπου 914 kWh. Εάν η απόδοση μπορεί να βελτιωθεί σε 1,6 kWh/μίλι, το Tesla Semi θα χρειαζόταν μόνο 800 kWh για να οδηγήσει 500 μίλια. Θεωρητικά, με 1,5 kWh/μίλι, θα χρειαζόταν 750 kWh.