Close

Xiaomi YU7: Με βαθμολογία CTLC έως και 820 χλμ.

H Xiaomi έχει αλματώδη ανάπτυξη στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα, με το επερχόμενο SUV της YU7.

Οι πιο πρόσφατες ρυθμιστικές καταθέσεις αποκάλυψαν βασικές λεπτομέρειες για αυτό το ηλεκτρικό SUV, συμπεριλαμβανομένης της εμβέλειας και των διαμορφώσεων των μπαταριών του, δείχνοντας ότι μπορεί να είναι ένα πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο.

Η επίσημη κυκλοφορία αναμένεται τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο του 2025, αλλά οι προδιαγραφές προκαλούν ήδη μεγάλο ενδιαφέρον.

xiaomi yu7

Το YU7 θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις: μονοκινητήρα και διπλού κινητήρα. Η έκδοση με έναν κινητήρα χρησιμοποιεί μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου ( LFP ) που παρέχονται από την FinDreams Battery της BYD. Αυτή είναι η έκδοση που έχει την αξιοσημείωτη αυτονομία με βαθμολογία CLTC έως και 820 χλμ., αν και αξίζει να σημειωθεί ότι οι αξιολογήσεις CLTC είναι οι πιο αισιόδοξες σε σύγκριση με άλλα πρότυπα.

Η έκδοση με διπλό κινητήρα χρησιμοποιεί τριμερείς μπαταρίες λιθίου από την CATL. Αυτό το μοντέλο προσφέρει αυτονομία CLTC έως και 760 χλμ. Οι τριμερείς μπαταρίες έχουν γενικά υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα, αλλά η εγκατάσταση διπλού κινητήρα καταναλώνει περισσότερη ισχύ.

Το πακέτο μπαταριών της έκδοσης με έναν κινητήρα ζυγίζει περισσότερο στα 719 κιλά σε σύγκριση με τα 666 κιλά του διπλού κινητήρα. Η έκδοση με έναν κινητήρα έχει επίσης ελαφρώς χαμηλότερο συνολικό βάρος οχήματος 2.315 κιλά σε σύγκριση με το 2.405 κιλά του διπλού κινητήρα. Η έκδοση με έναν κινητήρα καταναλώνει μόλις 13,38 kWh ηλεκτρικής ενέργειας ανά 100 χλμ., ενώ η έκδοση με διπλό κινητήρα καταναλώνει 11,74 kWh ανά 100 χλμ..

xiaomi yu7

Οι διαστάσεις του YU7 αποκαλύφθηκαν σε προηγούμενες καταθέσεις: μήκος 4.999 χλστ., πλάτος 1.996 χλστ. και ύψος 1.600 χλστ., με μεταξόνιο 3.000 χλστ.. Αυτές οι διαστάσεις το τοποθετούν ως ένα μεσαίου μεγέθους SUV, ακριβώς ανάμεσα στο Tesla Model X και το Model Y

Η είσοδος της Xiaomi στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων με το σεντάν SU7 και τώρα το YU7 SUV είναι ακριβώς στην αρχή με τη φιλοδοξία της εταιρείας να γίνει σημαντικός παίκτης στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η ανταγωνιστική γκάμα του YU7, οι διαφορετικές επιλογές μπαταριών και η ευρύχωρη και ελκυστική σχεδίαση το τοποθετούν ως πολύ ισχυρό υποψήφιο στην ολοένα και πιο πολυσύχναστη αγορά EV. Η εκτεταμένη αυτονομία της έκδοσης με έναν κινητήρα, ακόμη και αν είναι ρεαλιστικά χαμηλότερη, θα προσελκύσει οδηγούς που δίνουν προτεραιότητα στα χιλιόμετρα. Η έκδοση με διπλό κινητήρα πιθανότατα θα αρέσει σε όσους αναζητούν ταχύτερη επιτάχυνση και τετρακίνηση.

Καθώς πλησιάζει η ημερομηνία κυκλοφορίας, θα προκύψουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις τιμές και τα χαρακτηριστικά, βοηθώντας μας να καθορίσουμε τη θέση του YU7 στο τοπίο των EV.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top