Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου Γκουανγκντόνγκ-Χονγκ Κονγκ-Μακάο του 2025, η Xiaomi παρουσίασε την special edition του ηλεκτρικού sedan SU7, την Ultra Track Edition.
Πρόκειται για την πιο ισχυρή έκδοση του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος της εταιρείας μέχρι σήμερα.
Με επιπλέον 100.000 γιουάν (περίπου 12.510 ευρώ ), οι ιδιοκτήτες λαμβάνουν ένα πακέτο Track Professional που περιλαμβάνει σοβαρό εξοπλισμό σχεδιασμένο για ταχύτητα και χειρισμό σε πίστα. Το αυτοκίνητο φοράει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Bilstein EVO R, πράγμα που σημαίνει ότι η ανάρτηση μπορεί να ρυθμιστεί για διαφορετικές πίστες. Προσκολλάται καλά στην άσφαλτο με ημι-σλικ ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo RS.
Η ισχύς φρεναρίσματος προέρχεται από τα τακάκια φρένων αγωνιστικών προδιαγραφών Endless που εφαρμόζουν στους στάνταρ κεραμικούς δίσκους, ενώ το αυτοκίνητο εδράζεται σε σφυρήλατες ζάντες 21 ιντσών. Η Xiaomi λέει ότι αυτά τα εξαρτήματα αναπτύχθηκαν για να αντέχουν σε δύσκολες συνθήκες πίστας και έχουν δοκιμαστεί σε διάφορες πίστες, συμπεριλαμβανομένης της διάσημης πίστας Nürburgring στη Γερμανία.
Ένα μοναδικό λογότυπο της Xiaomi από ανθρακονήματα 24 καρατίων διακοσμεί το αυτοκίνητο. Πολλά μέρη είναι πλέον κατασκευασμένα από ελαφριά ανθρακονήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου καπό με δύο αεραγωγούς που εξοικονομούν 1,3 κιλά και προφανώς βοηθούν στην καλύτερη ροή του αέρα μπροστά. Η οροφή, η πίσω αεροτομή, ο πίσω διαχύτης, τα καλύμματα καθρεπτών και οι πλαϊνές ποδιές είναι επίσης από ανθρακονήματα.
Μια μεγάλη, σταθερή πίσω αεροτομή και ένας νέος, πιο επιθετικός πίσω προφυλακτήρας καθιστούν σαφές ότι αυτό το ηλεκτρικό όχημα έχει μεγάλη απήχηση στην πίστα. Το ίδιο το αυτοκίνητο είναι αρκετά μεγάλο, με μήκος 5.070 mm, πλάτος 1.970 mm και ύψος 1.465 mm, με μεταξόνιο 3.000 mm. Ασημένια αυτοκόλλητα “Ultra” στα πλάγια και μαύρα σήματα στο πίσω μέρος το κάνουν να ξεχωρίζει. Ο αισθητήρας LiDAR για συστήματα υποβοήθησης οδηγού παραμένει, προβάλλοντας από την οροφή σαν περισκόπιο.
Στο εσωτερικό, η καμπίνα διακοσμείται από αλκαντάρα και ανθρακονήματα. Η Xiaomi ισχυρίζεται ότι 21 εσωτερικά κομμάτια είναι φινιρισμένα με ανθρακονήματα, συμπεριλαμβανομένου του τιμονιού. Οι πλάτες των καθισμάτων, η κεντρική κονσόλα, τα πάνελ των θυρών, ακόμη και τα φωτιζόμενα μαρσπιέ των θυρών είναι όλα από ανθρακονήματα.
Οι οδηγοί λαμβάνουν πληροφορίες από μια οθόνη 7,1 ιντσών πίσω από το τιμόνι και μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 16,1 ιντσών. Διαθέτει ηχοσύστημα 25 ηχείων και δύο ασύρματους φορτιστές τηλεφώνου 50W.
Η Track Edition μοιράζεται την ισχύ της με το στάνταρ SU7 Ultra – το ίδιο σύστημα τετρακίνησης με τρεις κινητήρες. Δύο κινητήρες, τους οποίους η Xiaomi ονομάζει “V8”, κινούν τους πίσω τροχούς, με απόδοση 578 ίππους ο καθένας. Ένας τρίτος κινητήρας “V6” μπροστά προσθέτει 392 ίππους. Μαζί, αποδίδουν την τεράστια ισχύ των 1.548 ίππων. Αυτό επιτρέπει στο SU7 Ultra Track Edition να επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 1,98 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα λέγεται ότι είναι 350 χλμ./ώρα.
Αυτό το θηρίο τροφοδοτείται από μια μπαταρία 93,7 kWh της CATL, σχεδιασμένη για υψηλή απόδοση ισχύος και λειτουργία στα 897 βολτ. Η τυπική αυτονομία είναι 630 χλμ. με βάση τον κύκλο CLTC.
Μια βασική διαφορά είναι ότι η Track Edition σας παρέχει όλη την ισχύ της αμέσως, σε αντίθεση με την τυπική έκδοση, η οποία χρειάζεται μια ενημέρωση λογισμικού over-the-air για να ξεκλειδώσει όλες τις δυνατότητές της. Διαθέτει επίσης βελτιωμένο σύστημα ψύξης για να διατηρεί την ομαλή λειτουργία της σε κάθε γύρο.
Το SU7 Ultra Track Edition ολοκλήρωσε τον γύρο της Διεθνούς Πίστας της Σαγκάης σε 2 λεπτά και 9,944 δευτερόλεπτα, που φέρεται να είναι ταχύτερο από μια Porsche Taycan Turbo GT . Δείχνοντας ακόμη μεγαλύτερη δέσμευση, η Xiaomi συνεργάστηκε επίσημα με το Nürburgring , όπου η στροφή 12 ονομάζεται πλέον επίσημα «Xiaomi Curve».
Τόσο το στάνταρ SU7 Ultra όσο και αυτή η Track Edition μοιράζονται την ίδια βασική ρύθμιση ισχύος, αλλά είναι πολύ διαφορετικά στην οδήγηση. Το κανονικό SU7 Ultra έχει σχεδιαστεί για να είναι μια άνετη και αθόρυβη εμπειρία αλλά και εξαιρετικά ισχυρή καθημερινή οδήγηση με την πιο μαλακή ανάρτηση. Η Track Edition προσφέρει αυτή την άνεση για έναν άμεσο και ακριβή χειρισμό. Η οδήγηση είναι πιο άκαμπτη, θα ακούτε περισσότερο θόρυβο από τα ελαστικά και το εσωτερικό, αν και ακόμα πλήρως εξοπλισμένο, δίνει την αίσθηση ότι εστιάζει περισσότερο στην γρήγορη οδήγηση.
Το “Track Professional Package” θα κυκλοφορήσει σύντομα, μετατρέποντας το SU7 Ultra σε ένα μηχάνημα έτοιμο για πίστα.
Η Xiaomi έχει επίσης κάνει νύξεις ότι ένα μοντέλο περιορισμένης έκδοσης βρίσκεται στα σκαριά. Οι λεπτομέρειες είναι λιγοστές προς το παρόν, αλλά δείχνουν ότι η Xiaomi θέλει σοβαρά να χαράξει μια θέση στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.