Η Volkswagen χθες παρουσίασε το ολοκαίνουργιο 2017 Volkswagen e-Golf στην έκθεση αυτοκινήτων του Los Angeles. Παρόλο που έχουμε δει τα νέα e-Golf σε συμβατική και υβριδική έκδοση, αυτή είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε την πλήρως ηλεκτρική έκδοση.
Ξεκινώντας, το Volkswagen e-Golf έχει αναβαθμισμένη μπαταρία, με την χωρητικότητα της να φτάνει τα 35.8 kWh από τα 24 kWh στην τωρινή έκδοση. Εκτός από την χωρητικότητα, το νέο e-Golf είναι πιο αποδοτικό στην κατανάλωση της ενέργειας από τον προκάτοχό του.
Όλα αυτά μεταφράζονται σε μεγάλη αυτονομία με μόνο μία φόρτιση, ξεπερνώντας κατά πολύ τα πιστοποιημένα 133 χιλιόμετρα του προκάτοχου. Η έκδοση του 2017 θα έχει αυτονομία 300 χιλιομέτρων και πάνω, σύμφωνα με την Volkswagen.
Αν μετά από ανεξάρτητη αξιολόγηση EPA της αυτονομίας αυτή ανέβει έστω στα 200 χιλιόμετρα, θα είναι παραπάνω από το Nissan Leaf (172 χιλιόμετρα), σχεδόν ίδια με του Hyundai IONIQ (200 χιλιόμετρα), αλλά αρκετά μικρότερη από αυτή του Chevrolet Bolt (380 χιλιόμετρα).
Το Volkswagen e-Golf θα έχει και αναβαθμισμένο κινητήρα, με την έκδοση του 2017 να αποδίδει 134 άλογα, 19 περισσότερα από την προηγούμενη έκδοση. Την ίδια στιγμή η ροπή του ηλεκτρικού μοτέρ είναι αρκετά μεγαλύτερη, επιταχύνει στα 100 χιλιόμετρα την ώρα μέσα σε 9.6 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα τα 150 χιλιόμετρα την ώρα.
Επιπλέον, η Volkswagen, έχει εξοπλίσει το e-Golf με αρκετά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, όπως το Volkswagen Digital Cockpit, Adaptive Cruise Control, Forward Collision Warning και Autonomous Emergency Braking. Επιπλέον, θα μπορεί να παρατηρεί τις θέσεις των πεζών με το σύστημα Pedestrian Monitor, θα έχει Blind Spot Monitor Plus, Lane Assist, Park Assist και Light Assist. Όλα αυτά τα συστήματα υπόσχονται να κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη.
Συνολικά θα λέγαμε ότι είναι μια πολύ καλή αναβάθμιση σε σχέση με το περσινό μοντέλο, κρατώντας την τιμή στα ίδια επίπεδα (περίπου 30.000 δολάρια). Η Volkswagen θα ανακοινώσει τις τελικές τιμές λίγο πριν την επίσημη κυκλοφορία του στην αγορά.
Το εχω οδηγησει και το αυτοκινητο τραβαει υπεροχα και αβιαστα απο τις πολυ χαμηλες στροφες. Η ροπη ειναι εξαιρετικη. Αυτο που μου αρεσει ειναι οτι παραμενει Golf με ολες τις ανεσεις και την ποιοτητα στο εσωτιρικο που συνοδευει αυτο το αυτοκινητο. Συνηθως τα ηλεκτρικα θα χανουν σε χωρους, ποιοτητα και σχεδιασμο για αδιευκρινηστους λογους. Αμαξαρα.