Η Volkswagen επενδύει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατασκευάζοντας εργοστάσια στην Κίνα έτσι ώστε να ανταγωνιστεί την Tesla και να γίνει πρωτοπόρος μέχρι το 2025.
Η Κίνα έχει τη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο όσον αφορά τα καινούργια αυτοκίνητα αλλά και τις πιο επιθετικές πολιτικές για να ενθαρρύνει τους καταναλωτές στο να αποκτήσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Έτσι, αν κάποια εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πρέπει να κάνει την είσοδό της στην αγορά της Κίνας, με τη VW να σκοπεύει να γίνει πρωτοπόρος στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα, σύμφωνα με το CNBC.
Οι προσπάθειες της Volkswagen αφορούν την επανατροφοδότηση των 6 εργοστασίων ανά τον κόσμο για να μπορέσουν να κατασκευάσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα βασισμένα στην πλατφόρμα MEB. Η VW, η οποία ανακοίνωσε το νέο Golf MK8 με υβριδικό χαρακτήρα και τεχνολογία νέας γενιάς, έχει δύο εργοστάσια στη Γερμανία, ένα στην Τσεχία, ένα στις ΗΠΑ και δύο στην Κίνα, όπου σκοπεύει να κατασκευάσει 11 εκατομμύρια μέσα στα επόμενα 8 χρόνια, με τα υπόλοιπα 11 εκατομμύρια να κατασκευάζονται στα υπόλοιπα εργοστάσιά της.
Ο στόχος της εταιρείας είναι να κατασκευάσει 600.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα δύο εργοστάσια της Κίνας και να προσφέρει 15 διαφορετικά μοντέλα στην αγορά της χώρας μέχρι το 2025. Η σύγκριση με την παραγωγή της Tesla είναι αναπόφευκτη, με την εταιρεία του Elon Musk να έχει στόχο την κατασκευή 150.000 Tesla 3 το χρόνο στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη, όπου αναμένεται να κατασκευαστούν και ένας αριθμός Tesla Model Y.
Η Tesla θεωρείται σαν παγκόσμιος πρωτοπόρος στην τεχνολογία για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά η Volkswagen έχει την ικανότητα να προσφέρει πιο ανταγωνιστικές τιμές λόγω της εξάπλωσής της σε όλο τον κόσμο και της αλυσίδας προμηθευτών που διαθέτει. Επιπλέον, η VW έχει μεταφέρει το σχεδιασμό του σασί των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε άλλους κατασκευαστές, με το πιο πρόσφατο παράδειγμα να είναι η επέκταση της συνεργασίας της VW με τη Ford για επενδύσεις ύψους 3,2 δισ. δολαρίων για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με πηγές, η Volkswagen έχει θέσει σαν προτεραιότητα την κατασκευή ενός ηλεκτρικού SUV, με το ID.4, το οποίο ήταν γνωστό σαν ID. Crozz, να προορίζεται σαν το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας για την αγορά των ΗΠΑ. Επίσης, το θέμα με τις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ένα μεγάλο ζήτημα μιας και η ζήτηση αναμένεται να αυξηθεί ραγδαία τα επόμενα χρόνια, με τη Volkswagen να έχει επενδύσει πάνω από 50 δισ. δολάρια σε προμηθευτές μπαταριών για τα επόμενα 5 χρόνια, με τις περισσότερες από αυτές να βρίσκονται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν και θα διατεθούν στην αγορά της Κίνας.