Self-Driving

H Volvo μελετά την αντίδραση των οδηγών στα αυτόνομα οχήματα

Την αντίδραση των οδηγών στα αυτόνομα οχήματα μελετά η Volvo. Προς αυτήν την κατεύθυνση η εταιρεία τοποθέτησε κάμερες σε αυτοκίνητα τα οποία διαθέτουν τις πιο πρόσφατες λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού.

Στο πείραμα αυτό συμμετέχουν 5 οικογένειες, οι οποίες θα καταγράψουν τις δραστηριότητές τους καθώς οδηγούν στον αυτοκινητόδρομο.

Για τη μελέτη, επιστρατεύτηκε ένα XC90 εξοπλισμένο με αισθητήρες και κάμερες που παρακολουθούν τα μάτια, το πρόσωπο και τα πόδια του ατόμου που βρίσκεται στη θέση του οδηγού.

Όπως όλα τα XC90, το όχημα διαθέτει τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού, η οποία διατηρεί σταθερή ταχύτητα, κρατά το όχημα στη λωρίδα στον αυτοκινητόδρομο και διατηρεί την απόσταση από το μπροστινό όχημα. Ο οδηγός θα πρέπει να έχει το χέρι του στο τιμόνι διαρκώς, αλλιώς ενεργοποιείται σχετικός συναγερμός.

Στόχος της μελέτης αυτής είναι να συλλεχθούν δεδομένα, τα οποία θα βοηθήσουν τη γνωστή κατασκευάστρια να αναπτύξει πλήρως αυτόνομα οχήματα για χρήση σε αυτοκινητόδρομο, σύμφωνα με τον Marcus Rothoff, επικεφαλής του πρότζεκτ.

Σύμφωνα με τον Rothoff, η εταιρεία ευελπιστεί να λανσάρει το προαναφερθέν όχημα μέχρι το 2021.

Μέχρι τότε, το άτομο που θα βρίσκεται στη θέση του οδηγού, θα μπορεί να βλέπει μια ταινία ενώ το όχημά του τον μεταφέρει στη δουλειά. Αυτό όμως, θα είναι δυνατό μόνο αν οι άνθρωποι του παραδώσουν τον έλεγχο.

«Αν δεν εμπιστεύεσαι το όχημα, δεν μπορείς να κάνεις άλλα πράγματα» ανέφερε ο Rothoff. «Χρειάζεται να φτιάξουμε ένα όχημα, το οποίο οι άνθρωποι εμπιστεύονται».

Είναι γεγονός, ότι ένα από τα πιο άγνωστα σημεία σχετικά με τα αυτόνομα οχήματα, είναι πως θα αντιδρούν οι οδηγοί όταν δεν θα χρειάζεται να έχουν συνέχεια τα χέρια στο τιμόνι.

Πάντως, σύμφωνα με τη Waymo, φάνηκε να ήταν παραπάνω χαλαροί απ’ότι έπρεπε, ακόμη κι όταν το επίπεδο αυτονομίας ήταν χαμηλότερο, κάτι που οδήγησε την εταιρεία να μεταπηδήσει γρηγορότερα σε λογισμικό για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

View Comments

Πρόσφατα άρθρα

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.