Η Volkswagen πρόκειται να αποκαλύψει το τελευταίο της ID. ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Σανγκάη. Το Volkswagen ID. Roomzz θα είναι ένα μεγάλο SUV, με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης.
Το νέο ηλεκτρικό SUV της Volkswagen θα διατεθεί αρχικά στην κινεζική αγορά το 2021, και κατά πάσα πιθανότητα θα εισέλθει στην Ευρώπη το 2024.
Από τις εικόνες που έχουν δημοσιευθεί, βλέπουμε ότι το Volkswagen ID. Roomzz μοιάζει με ένα μείγμα των συμβατικών T-Cross και T-Roc της Volkswagen, με τα ηλεκτρικά SUV concept της, όπως το ID. Crozz.
Σχολιάζοντας το Volkswagen ID. Roomzz, ο επικεφαλής σχεδιαστής της εταιρείας, Klaus Bischoff, δήλωσε: “Το ID. Roomzz μας δείχνει τι μπορούμε να περιμένουμε από τα ηλεκτρικά SUV πλήρους μεγέθους στο μέλλον. Η καθαρή του εμφάνιση τονίζει τη σαφή χρήση του και η εμπειρία του χρήστη είναι διαισθητική και φυσική.”
Όσον αφορά το εσωτερικό του Volkswagen ID. Roomzz, η εταιρεία υπόσχεται μία εξαιρετικά καινοτόμο διάταξη, με “εντελώς νέες διαμορφώσεις καθισμάτων”, υλικά υψηλής ποιότητας και προσαρμόσιμο φωτισμό.
Ως ηλεκτρικό SUV μαζικής παραγωγής, το Volkswagen ID. Roomzz θα είναι ο μεγαλύτερος αντίπαλος του Tesla Model X. Επίσης, το Volkswagen ID. Roomzz θα μπορούσε να προσφέρει μία οικονομικότερη και πιο πρακτική εναλλακτική επιλογή έναντι των Audi e-tron και Mercedes EQC. Στην κινεζική αγορά, θα μπορούσε να αποτελέσει τον κύριο αντίπαλο του NIO ES8.
Όπως όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Volkswagen Group, το ID. Roomzz θα βασιστεί στην πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων MEB της εταιρείας, η οποία θα υποστηρίξει τα πάντα, από ένα μικρό προσιτό ηλεκτρικό SEAT έως ένα hatchback μεγέθους Golf, και το μίνι λεωφορείο με το ρετρό στυλ ID. Buzz.
Το Volkswagen ID. Roomzz θα έχει ικανότητα αυτόνομης οδήγησης “Επιπέδου 4” χάρη στο σύστημα “ID. Pilot”, κάτι που θα του επιτρέπει να ταξιδεύει χωρίς την ενεργό συμμετοχή του οδηγού.
Αν και δεν έχουν επιβεβαιωθεί λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα μετάδοσης κίνησης, το Volkswagen ID. Roomzz αναμένεται να έχει διπλούς ηλεκτροκινητήρες, μπαταρίες με χωρητικότητα πάνω από 100kWh και αυτονομία πάνω από 560 χιλιόμετρα.
0 Comments