Η Volkswagen Group Components σε συνεργασία με την eClassics, γνωστή εταιρεία μετατροπής αυτοκινήτων, δημιούργησαν ηλεκτρική έκδοση του θρυλικού σκαραβαίου, που ονομάζεται Volkswagen e-Beetle.
Το Volkswagen e-Beetle είναι ένα σχεδόν τελειοποιημένο μοντέλο παραγωγής το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2019 την επόμενη εβδομάδα.
Η eClassics πραγματοποίησε τη μετατροπή χρησιμοποιώντας εξαρτήματα από το VW e-Up!, όπως η μπαταρία, ο ηλεκτροκινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων. Τον 81hp ηλεκτρικό κινητήρα τροφοδοτεί μία 36,8kWh μπαταρία ιόντων, η οποία είναι τοποθετημένη στο δάπεδο και προσφέρει 200 χιλιόμετρα αυτονομία.
Επιπλέον, η μπαταρία του Volkswagen e-Beetle υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση, οπότε αν χρειαστεί μια γρήγορη αναπλήρωση μπορεί σε μία ώρα να εξασφαλίσει 150 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Λόγω του προστιθέμενου βάρους, του ενισχυμένου πλαισίου και των νέων φρένων, το Volkswagen e-Beetle ζυγίζει 1.280 κιλά. Η απόδοση είναι κάτι περισσότερο από αξιοπρεπής, καθώς το ηλεκτρικό αυτοκίνητο χρειάζεται λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει στα 50 km/h και μόλις λίγο περισσότερο από 8 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 80km/h. Όσον αφορά την τελική ταχύτητα, αυτή αγγίζει τα 150km/h.
Σύμφωνα με τον Thomas Schmall, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της VW Group Components, το Volkswagen e-Beetle συνδυάζει τη γοητεία του κλασικού αυτοκινήτου της εταιρείας με την μετακίνηση του μέλλοντος.
Τα καινοτόμα ηλεκτρονικά εξαρτήματα της VW Group Components έχουν κρυφτεί προσεκτικά κάτω από το καπό, με στόχο τη διατήρηση της κλασικής εικόνας του σκαραβαίου. Επιπλέον, η μετατροπή του κλασικού Beetle γίνεται με τη χρήση εξαρτημάτων παραγωγής υψηλής ποιότητας, σύμφωνα τον Thomas Schmall.
Επιπλέον, ο Thomas Schmall δήλωσε ότι εκτός από το Beetle, οι ιδιοκτήτες παλιών κλασικών αυτοκινήτων της εταιρείας θα έχουν τη δυνατότητα να τα μετατρέψουν σε ηλεκτρικά οχήματα.
Η Volkswagen εργάζεται ήδη στη δημιουργία μιας νέα πλατφόρμας για τη μετατροπή σε ηλεκτρικό του γνωστού Bus. Όπως ανέφερε ο Schmall, ίσως κάποια στιγμή δούμε την ηλεκτρική έκδοση της Porsche 356. Τέλος, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου είπε ότι ίσως στο μέλλον χρησιμοποιήσουν την νέα πλατφόρμα MEB, η οποία θα προσφέρει μεγάλη ισορροπία μεταξύ αυτονομίας και απόδοσης.