Close

Volkswagen: Δύο νέες plug-in υβριδικές (PHEV) εκδόσεις αποκτά το Golf

Volkswagen Golf eHybrid

Volkswagen Golf eHybrid

Δύο νέες plug-in υβριδικές (PHEV) εκδόσεις της 8ης γενιάς του δημοφιλούς Golf θα λανσάρει η Volkswagen το επόμενο διάστημα: το Golf eHybrid & το Golf GTE.

Παράλληλα με το ID.3 η γερμανική μάρκα συνεχίζει την προσπάθεια εξηλεκτρισμού της προϊοντικής της γκάμας. Σε αυτήν έρχονται να προστεθούν δύο plug-in hybrid εκδόσεις του Golf 8ης γενιάς.

Πρόκειται για το Golf eHybrid και το Golf GTE, που υπήρχε ως έκδοση και στην προηγούμενη (7η) γενιά του μοντέλου.

Τα δύο Volkswagen Golf PHEV έρχονται με επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα που έχει αυξηθεί κατά 50%, στις 13 kWh, σε σύγκριση με το plug-in υβριδικό μοντέλο της προηγούμενης γενιάς Golf Mk7.

Και τα δύο κινούνται είτε από τον ηλεκτροκινητήρα, είτε από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI ή και από τις δύο μονάδες μαζί.

Golf eHybrid με 204 PS και 870 χλμ αυτονομία

Η ισχύς του Golf eHybrid ανέρχεται στους 204 PS (150 kW), με την κατανάλωση να κυμαίνεται στις 11,0 kWh/100 χλμ, με τη συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου να είναι στα 1,2 λίτρα / 100 χλμ. (κύκλος NEDC).

Η ηλεκτρική αυτονομία του είναι έως και 80 χιλιόμετρα, ενώ η συνδυασμένη αυτονομία φτάνει τα 870 χιλιόμετρα (NEDC).

Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Golf GTE όπως Golf GTI!

Το Golf GTE έχει σχεδιαστεί για σπορ επιδόσεις. Εδώ η συνδυαστικής ισχύς φτάνει τους 245 PS (180 kW), επιτυγχάνοντας δηλαδή το ίδιο επίπεδο ισχύος με το τρέχον Golf GTI.

Το Golf GTE μπορεί να κινηθεί με καθαρή ηλεκτρική ισχύ με αυτονομία έως και 62 χιλιόμετρα, με κατανάλωση ενέργειας 12,4 kWh. Η συνδυασμένη αυτονομία είναι 745 χιλιόμετρα (όλες οι τιμές κατά NEDC).

Πως λειτουργεί

Με φορτισμένη την μπαταρία, τα Golf eHybrid και Golf GTE ξεκινούν ηλεκτρικά και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές. Η επιλογή από τον οδηγό του E-MODE επιτρέπει καθαρά ηλεκτρική οδήγηση.

Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας TSI ενεργοποιείται αυτόματα σε υψηλότερες ταχύτητες – ανάλογα με την ενεργοποιημένη υβριδική λειτουργία, το προφίλ οδήγησης ή το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.

Σε κάθε περίπτωση, στο βασικό εξοπλισμό ανήκει ένα 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής δέσμευσης της ηλεκτρικής ενέργειας, ώστε να χρησιμοποιηθεί στην οδήγηση κοντά στον τελικό προορισμό, έτσι ώστε η οδήγηση σε περιοχές με περιορισμούς στην κυκλοφορία να είναι δυνατή με τοπικά μηδενικές εκπομπές.

Τo λανσάρισμα των δύο νέων εκδόσεων στην ελληνική αγορά αναμένεται να γίνει εντός των επόμενων εβδομάδων, όπως αναφέρει η kosmocar.gr.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top