Η Uber αρνείται ότι έκλεψε τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης από την Google

«Αποδεδειγμένα ψευδείς» χαρακτήρισε η δικηγόρος υπεράσπισης της Uber τους ισχυρισμούς της Google περί βιομηχανικής κατασκοπίας. Συγκεκριμένα, η Google υποστηρίζει ότι ο πρώην υπάλληλός της Anthony Levandowski έκλεψε 14.000 έγγραφα που αφορούν στην πλατφόρμα LiDAR.

uber self driving ford fusion

H LiDAR (LIght Detection And Ranging) είναι η βασική τεχνολογία δηλαδή που χρησιμοποιεί η εταιρεία για την καθοδήγηση των αυτόνομων οχημάτων της, τα οποία έφτασαν στα χέρια των ανθρώπων της Uber.

Ο Levandowski, αφού παραιτήθηκε από την Waymo η οποία ανήκει στη Google, δημιούργησε την Otto, μία εταιρεία αυτόνομων φορτηγών την οποία εξαγόρασε η Uber το 2016 προς 660 εκατομμύρια δολάρια.

H Waymo ζήτησε από αμερικανικό δικαστήριο να εκδώσει απόφαση σχετικά με τη χρήση της επίμαχης τεχνολογίας, κάτι που θα μπορούσε να θέσει εκτός δρόμων τον στόλο αυτόνομων οχημάτων της Uber.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, κατά τη διάρκεια ακρόασης, η Uber προσπάθησε να πείσει έναν από τους δικαστές ότι μια τέτοια απόφαση θα ήταν άδικη.

Uber Autonomous Cars self driving

«Δεν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι οποιοδήποτε από τα 14.000 έγγραφα έφτασαν ποτέ στους διακομιστές της Uber, ενώ οι ισχυρισμοί της Waymo ότι η τεχνολογία μας πολλαπλών φακών LIDAR είναι ίδια με τη δική τους τεχνολογία LIDAR μονού φακού είναι σαφώς ψευδείς», δήλωσε η δικηγόρος υπεράσπισης της Uber, Angela Padilla.

Επιπλέον, μέρος της υπεράσπισης της Uber βασίζεται στην παραδοχή της εταιρείας ότι υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό στον αγώνα για την ανάπτυξη τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης. Η Padilla υποστήριξε ότι ενώ η Uber έχει αναπτύξει τη δική της τεχνολογία LIDAR, εντούτοις βασίζεται ακόμα σε τρίτες εταιρείες για την παροχή του συστήματος στα οχήματά της.

«Εάν η Waymo πραγματικά πιστεύει πως η Uber χρησιμοποιεί τα μυστικά της, δεν νομίζω ότι θα περίμενε 5 μήνες για να ζητήσει ασφαλιστικά μέτρα», δήλωσε η ίδια ενώ πρόσθεσε πως η θυγατρική της Google «δεν πληροί τους όρους για τη λήψη ασφαλιστικών μέτρων, τα οποία θα μπορούσαν να καταπνίξουν την ανεξάρτητη καινοτομία μας – κάτι που πιθανόν ήταν από την αρχή ο βασικός στόχος της Waymo».

Πηγή