Close

Toyota: Τα μελλοντικά της ηλεκτρικά θα έχουν αυτονομία 1.000 χλμ

Η απόσταση που μπορούν να διανύσουν τα ηλεκτρικά οχήματα με μία μόνο φόρτιση αυξάνεται σταθερά με τα χρόνια, με top αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Mercedes, η Tesla και η BMW να προσφέρουν αυτονομία 600 χλμ.

Τώρα, η Toyota είναι μεταξύ των κατασκευαστών αυτοκινήτων που πιέζουν για ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία. Ανακοινώνοντας τη νέα τεχνολογία μπαταρίας ιόντων λιθίου επόμενης γενιάς, ισχυρίζεται πολύ τολμηρά ότι «θα αλλάξει το μέλλον των αυτοκινήτων» και μοιράζεται το σχέδιό της για ηλεκτρικά που θα έχουν αυτονομία 1.000 km.

Σύμφωνα με την Toyota, αυτός ο στόχος θα επιτευχθεί μέσω της «ενσωμάτωσης μπαταριών επόμενης γενιάς και τεχνολογίας ήχου». Σχεδιάζει, δε, να προσφέρει μια ολόκληρη σειρά ηλεκτρικών μέχρι το 2026. Προσφέρει ήδη το bZ4X πλήρως ηλεκτρικό SUV, το οποίο μπορεί να διανύσει περίπου 270 μίλια με ένα γέμισμα και ξεκινά από 42.000 $. Επιπλέον, σχεδιάζει να κυκλοφορήσει ένα ηλεκτρικό «επόμενης γενιάς» για τη Lexus, την πολυτελή μάρκα της, στο ίδιο χρονικό διάστημα.

Το επόμενο βήμα, προγραμματισμένο για το 2026-2027, περιλαμβάνει μια διπολική μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου που μπορεί να μειώσει το κόστος κατά 40 τοις εκατό σε σύγκριση με την προηγούμενη επανάληψη, ενώ μια προηγμένη διπολική μπαταρία σιδήρου λιθίου με 10 τοις εκατό μεγαλύτερη εμβέλεια έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε παραγωγή το 2027 -2028.

Με αυτήν την τεχνολογία, η Toyota εκτιμά ότι θα παράγει περίπου 1,7 εκατομμύρια ηλεκτρικά με βάση τη πρόσφατα αναπτυγμένη, ειδικά κατασκευασμένη αρχιτεκτονική μέχρι το 2030, η οποία θα επωφεληθεί από τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης από το 2027.

Σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα, αυτά μπορούν να αυξήσουν την εμβέλεια κατά 20 τοις εκατό σε σχέση με τα πακέτα ιόντων λιθίου επόμενης γενιάς, ενώ μια προηγμένη μπαταρία στερεάς κατάστασης που έχει προγραμματιστεί να εμφανιστεί μετά το 2028 θα μπορεί να αυξήσει την εμβέλεια κατά 50 τοις εκατό, με αποτέλεσμα οδήγηση πάνω από 1.448 χλμ με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Ακόμα, η Toyota θέλει να αναπτύξει τεχνολογίες χύτευσης giga για να απλοποιήσει και να επιταχύνει την παραγωγή οχημάτων, εμπνεόμενη από την Tesla και στοχεύει να αναπτύξει υπερ-αεροδυναμικά σχέδια με συντελεστή οπισθέλκουσας κάτω από 0,20 τα επόμενα δύο έως τρία χρόνια.

“Είμαστε αποφασισμένοι να είμαστε ο παγκόσμιος ηγέτης στις μπαταρίες”, δήλωσε ο Chief Technology Officer Hiroki Nakajima. “Θα χρειαστούμε διάφορες επιλογές για μπαταρίες, όπως ακριβώς έχουμε διαφορετικές παραλλαγές κινητήρων. Είναι σημαντικό να κάνουμε αυτές τις μπαταρίες συμβατές με οποιοδήποτε είδος μοντέλου.”

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top