Η Toyota αποκάλυψε την επαναστατική τεχνολογία παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης μεγάλης εμβέλειας και προκάλεσε ενθουσιασμό, ωστόσο φαίνεται ότι η διαθεσιμότητά τους θα είναι περιορισμένη.
Τα σχέδια περιλαμβάνουν δύο μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων επόμενης γενιάς, μια έκδοση απόδοσης και πιο προσιτή. Η Toyota λέει ότι η μπαταρία επιδόσεων, που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026, θα τροφοδοτεί το ηλεκτρικό επόμενης γενιάς της με 1.000 χλμ αυτονομίας CLTC.
Η πιο δημοφιλής έκδοση έχει σχεδιαστεί για να μειώνει το κόστος κατά 40% ενώ ενισχύει την εμβέλεια κατά 20% σε σύγκριση με το bZ4X. Θα περιλαμβάνει μπαταρίες LFP και αναμένεται να «τεθεί σε πρακτική χρήση» το 2026-2027.
Παράλληλα με τη χαμηλού κόστους μπαταρία, η Toyota θα αναπτύξει μια μπαταρία υψηλής απόδοσης χρησιμοποιώντας διπολική δομή και κάθοδο υψηλής περιεκτικότητας σε νικέλιο για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση.
Οι μπαταρίες EV στερεάς κατάστασης της Toyota θα βελτιώσουν την αυτονομία κατά 20% και θα έχουν τη δυνατότητα γρήγορης φόρτισης σε 20 λεπτά. Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης μια μπαταρία υψηλότερου επιπέδου, η οποία στοχεύει στη βελτίωση της εμβέλειας κατά 50%.
Η εταιρεία στοχεύει να φέρει την τεχνολογία στην αγορά το 2027-2028, αλλά πιθανότατα θα είναι εξαιρετικά περιορισμένη. Μια πρόσφατη ανάρτηση των Toyota Times ανέφερε ότι η μαζική παραγωγή αναμένεται «για το 2030 και μετά». Η Toyota συνεργάστηκε με την Ιαπωνική Idemitsu Kosan για να προωθήσει την τεχνολογία τον περασμένο μήνα. Ωστόσο, η έκθεση σημειώνει ότι η παραγωγή θα είναι αρκετή μόνο για «πάνω από δέκα χιλιάδες οχήματα».
Μέχρι το 2030, η Toyota σχεδιάζει να πουλήσει 3,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα, περίπου το ένα τρίτο του παγκόσμιου όγκου της. Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να λανσάρει δέκα νέα ηλεκτρικά μέχρι το 2026.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.