Close

Toyota: Κατηγορείται για παραπλανητική διαφήμιση των “ηλεκτρικών” οχημάτων της

Μια νέα καταγγελία που κατατέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των Ηνωμένων Πολιτειών (FTC) κατηγορεί την Toyota ότι παραπλανά τους καταναλωτές σχετικά με τα ηλεκτρικά της οχήματα.

Ειδικότερα, το Public Citizen ισχυρίζεται ότι η Toyota προβάλλει παραπλανητικά τα υβριδικά της οχήματα ως ηλεκτρικά, δημιουργώντας σύγχυση στους καταναλωτές σχετικά με την πραγματική φύση τους. Αυτό συμπεριλαμβάνει διαφημίσεις που υποδηλώνουν ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα της εταιρείας είναι “αυτοφορτιζόμενα”, μια διατύπωση που έχει απαγορευτεί στη Νορβηγία λόγω της παραπλανητικής φύσης της.

Η καταγγελία αναφέρει πολλές στρατηγικές μάρκετινγκ της Toyota, συμπεριλαμβανομένων των καμπανιών «Beyond Zero», «Electrified Diversified» και «To Each Their Own Electric». Σε αυτές τις διαφημίσεις, το Public Citizen λέει ότι η Toyota έχει κάνει διάφορες δηλώσεις που θα μπορούσαν να μπερδέψουν ή να παραπλανήσουν τους καταναλωτές για να βλέπουν την Toyota ως ηγέτη στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων.

Μια διαφημιστική καμπάνια έδειξε ένα Toyota Prius που το χτυπάει κεραυνός κοντά στο πίσω μέρος όπου θα βρισκόταν ένα καπάκι αερίου ή θύρα φόρτισης, παρόλο που είναι υβριδικό. Αυτό θα μπορούσε να παραπλανήσει τους καταναλωτές να πιστέψουν ότι μπορεί να φορτιστεί εξωτερικά, ενώ ένα υβριδικό χρησιμοποιεί τον βενζινοκινητήρα του αυτοκινήτου ως γεννήτρια. Ένα άλλο δείχνει ένα κινούμενο σχέδιο ενός Prius να περνάει δίπλα από μια μικρή σειρά ηλιακών συλλεκτών, από τα οποία, και πάλι, δεν μπορεί να επωφεληθεί αν δεν είναι Prius Prime.

Το Public Citizen αναφέρει επίσης μια διαφημιστική καμπάνια της Lexus που φέρεται να εμφάνιζε πολλά αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρα αν και η διαφήμιση γράφει “electrified”. Bέβαια, ο όρος “ηλεκτρισμένο” αναφέρεται εδώ και πολύ καιρό σε αυτοκίνητα με κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης. Όμως, εδώ υπογραμμίζεται ότι η Lexus  ισχυρίζεται ότι τα υβριδικά της διαθέτουν «ηλεκτρικό σύστημα αυτοφόρτισης» και «αυτοφορτιζόμενη μπαταρία» στον ιστότοπό της, κάτι που θα μπορούσε να είναι παραπλανητικό για τους καταναλωτές που δεν καταλαβαίνουν ότι ο υβριδικός κινητήρας εσωτερικής καύσης επαναφορτίζει το μπαταρία.

Επιπλέον, υπάρχουν αναφορές που υποστηρίζουν ότι η Toyota δεν έχει επενδύσει αρκετά στην ανάπτυξη πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων, εστιάζοντας αντ’ αυτού στα οχήματα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και συνεχίζοντας να επενδύει σε αυτά τα μοντέλα ακόμη και όταν άλλοι κατασκευαστές αναγνωρίζουν ότι αυτή η στρατηγική δεν είναι βιώσιμη.

“Σε αυτήν την εποχή της ταχείας ενεργειακής μετάβασης, η Toyota έχει «υπολογίσει ουσιαστικά λάθος» την προσέγγισή της στα EV. Η εταιρεία πόνταρε μεγάλο στοίχημα στην ανάπτυξη κυψελών καυσίμου υδρογόνου έναντι ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία και συνέχισε να διπλασιάζει την καύση υδρογόνου, ακόμη και όταν άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αναγνωρίσει ότι αυτή η στρατηγική «δεν φαίνεται εφικτή». Η Toyota επίσης πέταξε το μερίδιό της Η Tesla το 2016, ακριβώς τη στιγμή που αυτή η εταιρεία —και οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων γενικότερα— άρχισαν να γνωρίζουν εκρηκτική ανάπτυξη. Ο επί χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota, Akio Toyoda, ο οποίος ηγήθηκε της εταιρείας για σχεδόν 14 χρόνια πριν παραιτηθεί τον Απρίλιο του 2023, ήταν γνωστός για την απέχθειά του για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Υπό την ηγεσία του, η Toyota προφανώς κατείχε τη θέση μέχρι το καλοκαίρι του 2022 ότι η ζήτηση για EV «δεν θα απογειωνόταν για αρκετές δεκαετίες». Aυτή η αποτυχία να μπει σε προτεραιότητα το ηλεκτρικό όχημα άφησε την Toyota πίσω από τους ανταγωνιστές της σε αυτή τη σημαντική αγορά, προκαλώντας πανικό εντός της εταιρείας από το φθινόπωρο του 2022.”, αναφέρεται στην καταγγελία.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top