H Toyota αποφάσισε να καθυστερήσει την κυκλοφορία των πολυαναμενόμενων ηλεκτρικών οχημάτων επόμενης γενιάς.
Τα Lexus LF-ZC και LF-ZL concepts που παρουσιάστηκαν στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Ιαπωνίας τον περασμένο Οκτώβριο αναμένεται τώρα να φτάσουν στα μέσα του 2027 το νωρίτερο.
Η Toyota αποφάσισε να αφιερώσει επιπλέον χρόνο για να τελειοποιήσει τις νέες τεχνολογίες παραγωγής. Αυτό περιλαμβάνει την ολοένα και πιο δημοφιλή μέθοδο giga-casting που ξεκίνησε η Tesla, η οποία υπόσχεται να μειώσει το κόστος κατασκευής και να βελτιώσει την ταχύτητα παραγωγής.
Παρά την καθυστέρηση, η Toyota ισχυρίζεται ότι η δέσμευσή της στην καινοτομία των ηλεκτρικών παραμένει ισχυρή. Η εταιρεία αναπτύσσει μπαταρίες υψηλής απόδοσης με εντυπωσιακή προβλεπόμενη αυτονομία άνω των 1.000 χλμ. βάσει του προτύπου WLTP. Αυτές οι μπαταρίες θα διαθέτουν επίσης δυνατότητες ταχείας φόρτισης, επιτρέποντας φόρτιση 10% έως 80% σε περίπου 20 λεπτά.
Η νέα στρατηγική έχει ήδη επηρεάσει τους στόχους παραγωγής της Toyota. Μόνο 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά Toyota θα εγκαταλείψουν τα εργοστάσια μέχρι το 2026, αντί του αρχικά προγραμματισμένου 1,5 εκατομμυρίου. Αλλά η κίνηση δεν αποτελεί τόσο μεγάλη έκπληξη και αντανακλά μια ευρύτερη τάση του κλάδου. Η Ford, η GM και η Volkswagen ακολουθούν την ίδια στρατηγική.
Η απόφαση της Toyota αποκαλύπτει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες όταν απομακρύνονται από δεκαετίες ισχύος καύσης. Χρειάζεται προσεκτικός σχεδιασμός για να εξισορροπηθούν οι τεχνολογικές εξελίξεις, η αποδοτικότητα της παραγωγής και η συνεχώς μεταβαλλόμενη δυναμική της αγοράς.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.